Beantwoord

continue storend beeld en slechte wifi

  • 14 July 2020
  • 4 reacties
  • 817 Bekeken

Sinds meer dan 1 week geen beeld en wifi die telkens uitvalt. 7 keer gebeld naar T-mobile met verzoek tot een oplossing. De oplossing was op 6 juli dat er op zijn vroegst 22 juli een monteur zou komen. Ik heb aangegeven dat dit geen oplossing is en verzoek tot kosteloos opzeggen van abonnement. Dit is afgekeurd omdat eerst de monteur moet worden afgewacht. Dus 16 dagen geen service. Klantenservice kan niets betekenen omdat de backoffice het verzoek afkeurt en niemand de moeite neemt om dit op te pakken.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 July 2020, 10:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

hallo @JKtmobile 

Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding?

Heb je enkel het T-mobile modem in gebruik of heb je hier nog eigen apparatuur achter zoals een router switch of versterker?

Hoe zit het met bedraad internet blijft dat wel gewoon werken of valt de verbinding helemaal gebruiken?

Heb je zelf ook al een fabrieksreset uitgevoerd door het resetknopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Is een DSl verbinding. Is al meer dan 30 keer gereset. Niets helpt. En ik wil ook echt geen klant meer zijn nu maar ik krijg geen antwoord meer behalve dat ze me niet verder kunnen helpen en ik de monteur moet afwachten.

 

Reputatie 7
Badge +15

Valt de gehele verbinding weg dus ook het bedraad internet? Heb je ookeens de aansluiting vanaf je ISRA (meestal in de meterkast) nagelopen, dus is de modem daarop direct aangesloten met een korte DSL kabel of zit hier nog een aansluitpunt tussen?

Reputatie 7

Hey @JKtmobile,

Ik baal dat je er zo'n nasmaak aan hebt overgehouden. :disappointed: Het klopt dat het momenteel druk is bij onze monteursafdeling Guidion, maar hier hoor jij natuurlijk niet de dupe van te worden. Je kunt altijd proberen om telefonisch contact op te nemen met Guidion om te vragen of er een mogelijkheid bestaat om je afspraak te verplaatsen. Regelmatig valt er een afspraak weg waardoor jij eerder geholpen kunt worden. Ik raad je aan om die optie te overwegen. Daarvoor kun je bellen met Guidion op het nummer: 088 2000 151. Ik duim met je mee zodat je eerder een afspraak kunt maken!

Reageer