Het volgende doet zich voor: Ik moet sinds een kleine 3 weken mijn router 1 à 2x per dag mijn router herstarten om mijn tv weer werkend te krijgen.
Als ik na een tijdje van geen gebruik mijn box aanzet om tv te kijken krijg ik een fout melding. (Error. Er heeft zich een fout voor gedaan..... zie attachment)
Internet en telefonie geeft geen probemen, maar TV 1 à 2x per dag een error (Error in de verbinding), welke pas verdwijnt als k de router reset. Ik ben nu net weer terug van 2 weken vakantie, en ik hoopte dat het probleem weg zou zijn. Helaas.... ijdele hoop.
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat T-Mobile meer wil dan dat ze kan.
Er is bijna nog geen week voorbijgegaan zonder dat er weel 1 of ander probleem is met mijn aansluiting.
(tv-box zit rechtstreeks op de router, poort 3 (4 ook al geprobeerd) en het betreft een Zyxel T-50 router met glasvezel. (KPN WBA))
Beste T-Mobile, kunnen jullie kijken wat er aan de hand is met mijn connectie?
Oja, voorstellen om een monteur langs te sturen heeft geen nut, want het zit NIET!! in de aansluiting hier thuis. (Ik heb al eens een monteur van jullie voor niets langs gehad)
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel