Beantwoord

Defecte TV Box nieuw abonnement

  • 11 September 2019
  • 2 reacties
  • 364 Bekeken

Sinds afgelopen woensdag ben ik overgestapt naar T-Mobile.

Gelijk een tv ontvanger niet goed werkt. Loopt elke keer vast en reageert de AB niet meer. Met hetzelfde opstelling werkt de andere ontvangen goed. Gebeld twee keer met klanten service. Ik krijg de bekende mededeling. Vervelend we gaan zo snel mogelijk dit oplossen. Maar daden komen niet. Dit is de slechtste provider ooit.

Bij deze wil ik T-Mobile wakker schudden. Hallo los problemen van je klanten op.
icon

Beste antwoord door Brian 17 September 2019, 13:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @Flevoshop, balen dat één van de TV Boxen niet goed werkt. Ik zie alleen dat mijn collega's direct een nieuwe naar je opgestuurd hebben dus het is jammer dat je het gevoel hebt dat het niet opgelost wordt. Wat had je hier anders in willen zien? Als ik op het moment nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!
Klopt

Tv kast opgestuurd na aandringen en 4 keer te hebben gebeld.

Heeft meer dan een week geduurd en niemand had me terug gebeld.

Service is slecht en onder de maat.

Reageer