Beantwoord

Eurosport in het Engels

  • 6 August 2020
  • 1 reactie
  • 233 Bekeken

Reputatie 1

Hallo community,

 

Ik ben recent overgestapt van Ziggo naar T-mobile en ben tot nu toe erg tevreden. Het enige wat ik mis ten opzichte van Ziggo is de mogelijkheid om Eurosport op engels te zetten. Is dit ergens mogelijk?

icon

Beste antwoord door TAVL 7 August 2020, 09:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @luckyluc,

Dat kan ik begrijpen. Die commentaren zijn toch veel mooier? Zelfde als bij Cartoon Network en Boomerang. Bugs Bunny, Daffy Duck en Scooby Doo in het Nederlands… neh. Lange tijd kon dit enkel als je gebruik maakte van het eigen T-Mobile netwerk (ODF - 1Gbit). Op de netwerken waar T-Mobile gebruik maakt van Netwerk NL (WBA/DSL - 100Mbit) kan dit niet. Tenminste. nog niet. Op dit moment rolt T-Mobile een nieuw TV platform uit, waarop deze functie wel zit. Je kunt dan via de rode knop op jouw afstandbediening kiezen voor verschillende audiosporen, ondertiteltracks en beeldformaat (handig bij letterboxed 4:3). Je krijgt vanzelf een seintje wanneer jij overgezet wordt. Dus nog even geduld en je hebt nog meer interactieve mogelikheden. Als je nieuwsgierig geworden bent naar dit platform, dan kun je mijn review hierover lezen.

Reageer