Beantwoord

Foutmelding tvbox unable to connect to ACS

  • 17 November 2020
  • 16 reacties
  • 1913 Bekeken

Reputatie 1

Wat moet ik doen, bij de melding, alles gereset, ook een harde reset brengt geen verandering.

icon

Beste antwoord door Brian 18 November 2020, 16:24

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hfigge 

Welke modem heb je en is de tv box direct op de modem aangesloten?

Bij een Draytek en Huawei zijn alleen poort 3 en 4 voor IPTV en bij een Zyxel maakt het niet uit welke poort je gebruikt.

Reputatie 1

Hallo,

De modem is direct aangesloten met kabel. De modem is een HUawei.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo,

De modem is direct aangesloten met kabel. De modem is een HUawei.

En daarvan gebruik je poort 3 of 4?

Reputatie 1

Hallo,

Nee de kabel zit op 1

 

Reputatie 7
Badge +15

@hfigge je moet hem op 3 of 4 aansluiten. 1 en 2 zijn niet voor tv maar voor internet.

Herstart de tv box daarna.

Reputatie 1

Hallo Waqqas,

heb inmiddels de netwerkkabel op poort 3 gezet na een een reset, 

Hij laadt nu in, maak t verbinding met de provider, en dan houdt het op.

Geeft no signal geen beeld,

Reputatie 1

Ik heb hem nu opnieuw gereset. Hij is bezig met verbinding server, Duurt nu erg lang en nog steeds geen signal.

Reputatie 1

Ik wordt er langszaam een beetje moedeloos van, ben u een paar uur bezig om mijn TV aan de praat te krijgen, maar het is allemaal niets. Hij komt steeds met no signal, is dan weer weg en komt weer met het zelfde verhaal terug,maar geen beeld. Je kan ook niet zi9en of de TV box nu aan is of uit, Hij geeft alleen maar die blauwe led en meer niet.

Ik denk dat maar weer terug ga naar de oude situatie.,dan heb ik tenminste beeld,

Reputatie 7
Badge +15

@hfigge 

Voer nu eens een powerflip uit.

Modem e tv even van het stroom halen en internetkabel uit de tv box halen.

Nadat je modem weer is opgestart start ook de tv box zonder internetkabel.

Sluit die pas aan als er een melding verschijnt dat er geen verbinding is gevonden.

Reputatie 1

Powerflip uitgevoerd, zoals omschreven. Geen resultaat, komt om de zoveel tijd met no signal,

Geen beeld.

We stoppen ermee . Ik ben het spuugzat. Laat maar iemand langskomen, Ik ga niet langer mijn tijd verknoeien aan deze hopeloze zaak,

Reputatie 7

Hi @hfigge We hebben vandaag al even contact gehad via privébericht, ik vermoed dat het in dit geval aan onze kant zit, we gaan er mee aan slag!

Reputatie 1

Hallo Brian,

Ik wil eens weten hoe het ermee staat, de nieuwe TV box werkt niet want in kan niet inloggen, kijk via de oude,maar deze werkt ook niet zoals behoort.

Jullie zijn gestart met een nieuw platform, dat deels niet werkt en zeer gebruiksonvriendelijk is. Ook TV anywere is een ramp.

Dit is volgens mij zonder enige berichtgeving vooraf,ons klanten door de strot gedouwd.

Ik wil nu langszamerhand van T-Mobile een antwoord en een oplossing.Ik ben zeer geduldig geweest maar dat geduld is langzaam op.

 

Reputatie 7

Hi @hfigge We hebben inmiddels al via privébericht contact gehad. Fijn dat alles nu werkt! Mocht je nog vragen hebben laat het dan zeker weten.

En hoop irritatie bij mij. 

Vandaag mijn T-Mobile pakket geïnstalleerd en niets werkt. 

Tweede en derde led lampje op Zyxel modem brandt niet.

En tv geeft aan 'unable to connect to ACS'

 

Wat kan ik doen?

Unable to connect wirg acs 

Heb hulp nodig! Niks werkt. Super irritant. Moet thuiswerken maar gaat niet zonder internet. Lekker zeg

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Zenzen 

Het modem geeft aan dat er geen internet is? Gaat het om een DSL of glasvezelverbinding en heb je het modem en/of converter al eens herstart?

Reageer