Beantwoord

Fox go zonder tv pakket

  • 10 August 2018
  • 3 reacties
  • 559 Bekeken

Ik maak sinds kort gebruik van t-mobile thuis. Ik neem enkel internet af. Is het mogelijk om een fox go abonnement af te sluiten, zonder direct het gehele tv pakket te moeten gebruiken. Ik kijk op voetbal na geen gewone tv meer en vind het zonde om hier wel voor te betalen.
icon

Beste antwoord door Pieter_B 10 August 2018, 21:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo @mattiaskok ,

Welkom op het forum voor en door klanten van T-Mobile Thuis.

Bij mijn weten kan dit niet, je zult altijd een basis pakket krijgen met die betreffende zender erbij.

Wat jij wilt zal toekomst muziek zijn voor nu, maar ik weet bijna zeker dat dit wel gaat komen.
Je kunt dan selecteren welk kanaal je wilt en betaalt dus ook per kanaal dat je afneemt.
Net zoals verzekeraars ook gebuik maken van extra verzekeringen aan of uit te zetten.

Maar wil je zekerheid, zou je even contact kunnen opnemenn met de klantenservice.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @mattiaskok,

Helaas is dit sinds kort niet meer mogelijk. voorheen was het mogelijk om alleen foxsport go af te nemen rechtstreeks bij foxsport voor 10 euro per maand als ik het goed heb. je bent nu dus verplicht om ook tv er bij te nemen dus kom je op iets van 30 euro per maand. beetje zonde als je het mij vraagt.

Kan ik ook alleen een FOX Sports GO abonnement los afnemen zonder TV?
Reputatie 6
Badge
Vlgns mij was de achterliggende reden dat ze (Fox) geen Go meer aanbieden dat Fox meer verdient aan kijkers via vaste tv (of er meer belang bij had). Het is FOX die gestopt is met het aanbieden van Go, niet T-Mobile ...

Reageer