Beantwoord

Geen detailgegevens beschikbaar

  • 7 May 2020
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

Waarom is sinds een paar dagen geen INFO meer beschikbaar in de TV-gids van de Entone settopbox?
Al totaal gereset, maar geen verbetering.
Alleen maar “Geen detailgegevens beschikbaar” bij ieder programma.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 May 2020, 13:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wim Ruberg, we hebben vorige week problemen gehad met Begin Gemist en de registratie van TV Boxen, maar dit issue lijkt daar buiten te vallen. Goed dat je zelf al actie ondernomen hebt door een reset uit te voeren. Zou je het volgende willen proberen?

Reset de gebruikersinterface van je TV Box:

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

Als ook dit nog niet baat, voer dan een factory reset uit op je modem. Hoe je dit doet, lees je hier: Hoe voer ik een factory reset uit?. Geen zorgen, we komen er samen uit! 😎

Beste Jason,

 

Dankjewel voor de genomen moeite.

 

Ik had beide resets al uitgevoerd en dat gaf geen resultaat.

Inmiddels is sinds gisteren de informatie van de programma's weer beschikbaar onder de INFO knop.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Wim Ruberg, wat fijn dat het inmiddels verholpen is! Heb je hier nog een speciale handeling voor moeten doen, of loste het zichzelf op? Mocht ik je in de toekomst met iets kunnen helpen, schroom dan niet om om hulp te vragen. De Community zit altijd voor je klaar!

Indien je iets zou willen wijzigen, neem dan een kijkje op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. We hebben de pagina's aangepakt zodat je nu bijna alles zelf kunt aanpassen!

Stay safe! 💪

Hi Jason,

 

Het heeft zichzelf opgelost (ik denk toch een tijdelijke storing bij jullie / op de server).

 

Nogmaals bedank

Wim Ruberg

Reputatie 7
Badge +16

@Wim Ruberg Dan was er inderdaad sprake van een tijdelijke hapering aan onze kant. Gelukkig heeft het zichzelf opgelost. Graag gedaan en als ik je met iets anders kan helpen in de toekomst, geef een seintje. Houd je veilig, blijf binnen en alvast een prachtig weekend toegewenst!

Reageer