Beantwoord

Geen netwerk tv via TP Link

  • 3 May 2019
  • 1 reactie
  • 1093 Bekeken

Beste,

Sinds gister ben ik overgestapt naar Tmobile thuis icm Glasvezel. voorheen had ik Telfort als provider waarbij ik 2 tv's kon voorzien van beeld en internet. bij mijn tmobile pakket heb ik 2 maal een tv kast, in mijn woonkamer werkt alles perfect, hier zit ook de router en deze maak direct verbinding met het tv kastje. de afstand tussen router en slaapkamer is te groot om een losse internetkabel te laten lopen vandaar dat ik werk met de TP Link WPA4220 AV 600, de hoofdontvanger heb ik in het wandstopcontact bij de router, de andere in de slaapkamer welke in met een internetkabel heb doorgelegd naar het tv kastje.

Bij Telfort werkte dit perfect. nu heb ik momenteel wel Wifi via de TP Link, ook op mijn Mac kan ik gewoon internetten. alleen het tv kastje geeft een netwerkfout aan, hierdoor heb ik geen tv, en ik weet niet wat ik nog kan doen nu?

Als iemand ideeën heeft verneem ik dit graag!

Vriendelijk bedankt,

Onno Hofstede
icon

Beste antwoord door Pilovali 5 May 2019, 14:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

T-Mobile heeft 2 aparte netwerkpoorten in het modem. Eén voor TV en één voor internet. Het is dus niet mogelijk om 1 powerline adapter te gebruiken voor TV én internet.

Wellicht veranderd dit in de toekomst nog.

Groet,

Reageer