Beantwoord

Geen tv in Hardenberg

  • 12 March 2019
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb geen tv in Hardenberg, zijn er meerdere mensen die geen tv hebben?
icon

Beste antwoord door Maribever 12 March 2019, 11:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen Eleonore,

Heb je het modem en/of de TV-box al opnieuw opgestart door ze even van het stroomnet af te halen? In veel gevallen lost dit het probleem op. Zeker met het oog dat afgelopen nacht een update is uitgevoerd, waardoor er een korte verstoring heeft opgetreden.

Hopelijk kun je dan snel weer kijken met meer kanalen die begin gemist hebben, sneltoets tv en radio switchen en de mogelijkheid ondertitelsporen kiezen. Zo maar wat nieuwe features.
Ik heb telefonisch contact gehad. Moest de tv nu op hdmi zetten. Vind ik wel raar, maar hij doet het weer. Hoop dat het zo blijft. Ik ben niet meer een van de jongsten. Dus ik snapniet dat ik nu via hdmi moet kijken.
Reputatie 7
Badge +4
Een 06- nummer gebruiken is niet verstandig in verband met kans op spam en phishing. Dit is immers een openbaar forum.

Mooi dat u in ieder geval weer kunt kijken. HDMI is de standaard tegenwoordig voor het aansluiten van media. Daarom is dit ook aan te bevelen voor het aansluiten van apparatuur. Het zorgt er tevens voor dat u de optimale kwaliteit op uw tv krijgt. Dit in tegenstelling tot oudere formaten als s-video, cinch, of scart.
Kan ik dat bericht verwijderen?
vind het heel erg dat mijn telf.nr erbij staat
Of kunnen jullie dat doen.
Reputatie 7
Badge +4
Een moderator zal het voor u aanpassen. Deze is al op de hoogte gebracht.
Reputatie 7
@Maribever @Eleonore,

Er staan geen telefoonnummers meer in je username. Ook ben ik blij te horen dat je weer kunt genieten van je TV!

Reageer