Beantwoord

Graag een oplossing: Opnemen blijkt niet mogelijk, terwijl dit wel degelijk aangegeven stond toen ik het abonnement afsloot.

  • 21 juli 2020
  • 5 reacties
  • 281 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Sinds 15 juli jl heb ik internet en tv van T-mobile. Tot mijn verbazing en schrik heb ik echter gemerkt dat opnemen van tv-programma’s niet mogelijk is. En dat terwijl dat wel degelijk als beschikbare functie aangegeven werd toendertijd (juni) en waardoor ik uiteindelijk toch besloot om over te stappen van provider. Deze functie gebruik ik namelijk erg vaak en wilde ik zeker niet missen. Vandaar ook mijn vraag en verzoek mbt een oplossing. Ik zie 2 mogelijkheden:

  1. ik zou graag een tv-box ontvangen waarmee ik wel kan opnemen.
  1. Mocht dit echter niet mogelijk zijn, dan wil ik graag alsnog gebruik maken van mijn herroepingsrecht en mijn abonnement (kostenloos) opzeggen. (NB. op de site staat dat herroeping alleen mogelijk is binnen 14 dagen na het ontvangen van de bevestigingsmail, maar dat vind ik niet kloppen. Ik ging er nl vanuit dat ik zou krijgen wat beloofd was, maar kon pas na ontvangst van de apparatuur daadwerkelijk weten of het product ook werkelijk voldoet)

Graag zie ik een reactie tegemoet.

Vriendelijke groet,

Joke

 

 

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 22 juli 2020, 15:40

Kijk even je bevestiging na, als het goed is staat daar opname niet in, TM had dit van de site af moeten halen toen de boxen niet meer leverbaar waren.

1 troost, bij de oude opname box betaal je 5 euro per box, die word nu niet gerekend, als je meerdere boxen had besteld word het straks goedkoper omdat je maar 1x 5 euro voor alle boxen betaald.

Bekijk origineel

5 reacties

Zeer onbevredigend antwoord dit: “Je hebt net te vroeg besteld”  Dat kon ik toch totaal niet weten! Ik ben afgegaan op wat er op de website stond en wat er in het aanbod stond aangegeven. Nergens werd gerept over “ opnemen in de cloud” en dat dit nog wel even kon duren. Ook niet over het feit dat er geen tv-boxen meer geleverd zouden worden die wel konden opnemen.

Ik vind het niet kloppen dat ik nu moet wachten en straks ook nog eens extra moet gaan betalen voor iets wat al in de prijs opgenomen was (zoals op jullie website aangegeven stond)

En wat betreft het omzetten...wanneer is “in de loop van de tijd” in vredesnaam?! Wanneer kan ik opnemen?

Ik voel me bekocht en baal dat ik met t-mobile in zee ben gegaan! :(

 

Kijk even je bevestiging na, als het goed is staat daar opname niet in, TM had dit van de site af moeten halen toen de boxen niet meer leverbaar waren.

1 troost, bij de oude opname box betaal je 5 euro per box, die word nu niet gerekend, als je meerdere boxen had besteld word het straks goedkoper omdat je maar 1x 5 euro voor alle boxen betaald.

Reputatie 4
Badge +5

Je hebt net te vroeg besteld. Nieuwe bestellingen worden met een nieuw TV product geleverd. Bestaande klanten worden in de komende tijd omgezet.

Je moet ervoor wel een additioneel opname abonnement hebben besteld. En indien je dat nog niet gedaan hebt kan dat alsnog. 5 euro per maand voor alle aanwezige decoders.

Reputatie 7
Badge +17

Tv boxen met opnamefunctie worden dus ook niet meer geleverd helaas omdat je met het nieuwe tv platform kan opnemen in de cloud.

Helemaal mee eens. Waardeloos dat je niet kan opnemen en ook niet te horen krijgt wanneer het wel kan, enige wat je leest en hoort, we zijn er mee bezig. Zo jammer dat ik de overstap gemaakt heb.

Zo ben ik wel meer dingen tegengekomen waardoor ik, achteraf, spijt als haren op mijn hoofd heb dat ik ben overgestapt

Reageer