Beantwoord

HDMI instelling

  • 6 May 2020
  • 5 reacties
  • 727 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb eerst gekeken op dit Form.

Voor deze vraag, en er werd gezegd dat je naar je instelling van je tv moest kijken.

Dat werkt niet.

Mijn 1e tv moet ik elke keer weer op HDMI 3 zetten  voor beeld.

Heel erg vervelend.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 6 May 2020, 20:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Rw van Beek,

Dat is inderdaad lastig dat je de ingang van de tv elke keer moet aanpassen om beeld te krijgen. Dit is wel afhankelijk van de tv, niet van de tv box.

Op welke ingang start de tv normaal? Als dit bv hdmi1 is zou je de tv box op hdmi1 kunnen aansluiten ipv hdmi3.

Als je de tv met de powerknop van de tv uit en aan zet ipv met de afstandsbediening, onthoud hij dan de juiste ingang wel?

Mvg. Marcel

Reputatie 1

Hallo Marcel,

Daarvoor zat ik op een coax kabel bij ziggo.

Maar bij T-mobile moest ik naar een HDMI aansluiting.

En het laatste antwoord werkt ook niet.

 

Gr, Rob

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rw van beek 

Is een HDMI schakelaar niet wat handiger die je aansluit op welke HDMI poort de tv als eerst laat zien bij het aanzetten?

https://www.allekabels.nl/hdmi-schakelaar/1780/1416555/3-poorts-hdmi-schakelaar-met-3d.html?gclid=CjwKCAjwwMn1BRAUEiwAZ_jnEtJMhFe9lvW5ocq9aotC1JevYsaH2SUyvGfg1wwuBN01BKLDdBVT4xoC2nkQAvD_BwE

Reputatie 1

Hallo Waggas,

Ja misschien, maar ik vind het raar dat mijn tv naar de keuzen instelling de HDMI 3 poort.

Daar niet op blijf staan.

Gr. Rob

Reputatie 7

Hey @Rw van beek,

Heel vreemd dat je TV niet blijft ingesteld op HDMI 3. Op welk HDMI kanaal start je TV automatisch op? Je zou je HDMI kanaal eventueel naar een ander poortje kunnen verplaatsen. Ook ben ik benieuwd welk type/merk TV je bezit. Je kunt ook de klantenservice van je merk TV contacteren. Misschien is het een kwestie van een juiste instelling aanvinken. 

Reageer