Beantwoord

Herinnering programma TV

  • 5 August 2020
  • 8 reacties
  • 317 Bekeken

Sinds kort heb ik T-mobile. 
 

Kan ik ergens een herinnering hangen aan een tv programma zodat ik een seintje krijg wanneer het gaat beginnen, en in de herhaling?

 

Waarom begint de gids niet op het tijdstip van nu maar moet ik ver en ver vooruit scrollen om het tijdstip van nu te zoeken?

 

Kan ik standaard opnemen of moet ik apart een pakket aanschaffen? ​​​​​​

icon

Beste antwoord door Piotr 6 August 2020, 09:40

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hey @Sunshine-2020,

Allereerst leuk dat je voor ons hebt gekozen, welkom! :smile::tada:  Ik heb het voor je uitgezocht en je kan probleemloos een herinnering instellen. Zie pagina 11 op deze pagina.

Kun je op de “Back” knop drukken zodra je je TV-Gids opent? Dan moet hij naar het juiste tijdstip springen. :smile:

Dank voor de link naar het info boekje, is het een repeterende herinnering. Dat is juist wat handig is, nu moet ik of gaan opschrijven wanneer een programma is, of een gids aanschaffen of het gaan onthouden. Niet te doen, en ook totaal overbodig in deze digitale tijd. 


Wat ik ook mis is het kunnen opnemen​. Ik kom bij online.nl vandaan en daar kon ik gewoon opnemen en later terugkijken. Eerlijk is eerlijk, ik heb niet gecontroleerd of T-mobile dit aanbiedt, heb dit als aanname gedaan.

Ook valt het me op dat ik niet alle zenders kan terugkijken. Of te wel.. ik kan niet terugkijken, en niet op​​​​​​nemen… en geen herinnering instellen, dus ik moet ouderwets altijd thuis zijn. 

Ik heb de tv nu 3 maanden gratis, weet wel dat ik hier geen 15 euro per maand voor ga betalen. 🙈

Deel 1 gevonden… dan wordt het nog een dure grap als je het gemak wilt, ik had net zo goed kunnen blijven bij Online. 

Met Cloud Opnemen kan je een onbeperkt aantal programma’s tegelijk opnemen in de Cloud. Plan opnames in en kijk ze terug op elk apparaat. Je kan tot 200 uur opnemen en opnames blijven tot 1 jaar bewaard. Cloud Opnemen is een aanvullende dienst en kost € 5 per maand.

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik verbaas me er vaak over dat mensen overgaan naar een andere provider terwijl ze in menige geval tevreden zijn met de provider die ze hebben, en zijn ze dan toch overgestapt valt de nieuwe provider soms toch tegen.

Het prijsverschil tussen de diverse providers is nou niet bepaald schrikbarend groot als men alles een op een vergelijkt, en daarbij ook de randzaken laat meetellen zoals klantenservice en reactiesnelheid bij problemen en hoe lang duurt het voor iets is opgelost.

Dat is nu het nadeel van vergelijkingssite’s, mensen kijken naar het prijskaartje, eigenlijk moet gewoon alles omschreven staan.

TM is voor mij na een poos vergelijken als beste uit de bus gekomen, ik ben overgestap omdat er bij Telfort voor mij belangrijke zenders zouden verdwijnen, de meeste kanshebbers gebruiken hetzelfde platform van KPN dus was TM de aangewezen provider.

Als ik het nu over zou moeten doen wa TM geeneens op de lijst gekomen van kanshebbers, ik spit eerst de fora van de providers door op veel voorkomende klachten, ik ben nu bijvoorbeeld bezig om een overstap te overwegen, enige kanshebber KPN op dit moment, maar TV loopt daar ook niet lekker, dus TM moet het bond maken met de TV upgrade om de daadwerkelijke stap te maken.

De reden, ik wil eigen routers inzetten.

Reputatie 7
Badge +1

Puur objectief gezien is voor mij persoonlijk T-Mobile thuis een goede provider, ik gebruik alleen internet en tv van ze, en dan tv in zijn meest primaire vorm d.w.z. met 1 standaard settopbox opnemen doe ik nooit heel af en toe maak ik wel eens gebruik van “uitzending gemist” of terugkijken hoe het ook heet.

Dingen als Netflix of Prime of hoe ze ook allemaal heten zijn aan mij op geen enkele wijze besteed, zie er beslist het nut niet van in, uiteraard heb ik respect en begrip voor de mensen die er wel gebruik van maken.

Ik kijk ook wel eens op vergelijkingssites maar geen enkele andere provider komt wat prijs betreft maar in de buurt van wat ik betaal per maand bij T-Mobile dit betreft dan de reguliere prijs na de actieperiode, 

Ik verbaas me er vaak over dat mensen overgaan naar een andere provider terwijl ze in menige geval tevreden zijn met de provider die ze hebben, en zijn ze dan toch overgestapt valt de nieuwe provider soms toch tegen.

Het prijsverschil tussen de diverse providers is nou niet bepaald schrikbarend groot als men alles een op een vergelijkt, en daarbij ook de randzaken laat meetellen zoals klantenservice en reactiesnelheid bij problemen en hoe lang duurt het voor iets is opgelost.

Deze aanname is niet correct BeMu. 😉 Ik ben niet overgestapt om het prijsverschil en ook niet omdat ik zo tevreden was .. ik ben overgestapt omdat ik vanaf dag 1 gedonder had.. ik had ‘dat maandagochtend’ abonnement. En als je al een jaar zit te klooien en geen respons krijgt, geen medewerking of aandacht dan is het de keuze snel gemaakt als de prijs omhoog gaat en het abo wordt gedownsized. TM kwam goed uit de bus, alleen wat ik zeg, ik mis een paar handigheidjes die ik wel bij Online.nl had en die ik zeer prettig vond en veel gebruikte. Thats all. Helaas heeft TM dat niet, maar heeft TM wél een werkende tv app. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @allemaal, bedankt voor jullie feedback. Zoals een ieder inmiddels welbekend is, werken we elke dag aan improvement binnen onze afdelingen en daar is klantperspectief een extreem belangrijk onderdeel van!

We weten dat T-Mobile Thuis een prijsvechter is waarbij sommige elementen beter kunnen, ik denk dat dit voor elke provider geldt. Waar ik soms wel van schrik zijn de wisselende antwoorden die collega's aan klanten geven. Daar moet veel meer rechtlijnigheid in zitten. Hetzelfde geldt voor de verwachtingen die we scheppen. Afijn, we doen het goed, maar er is altijd ruimte voor verbetering en daarom ben ik blij dat we op de Community altijd open en eerlijk naar elkaar kunnen zijn - dit staat los van de ETA's (plan data) op nieuwe projecten, daar kunnen we in verband met onze development-afdeling soms geen uitspraken over doen! 😉

@Sunshine-2020 Ik hoop oprecht dat de paar handigheidjes die je nog bij ons mist, weldra opgepakt worden. Zo wordt jouw persoonlijke klantervaring beter en kunnen we op zoek naar nog meer moois! 

Reageer