Beantwoord

Het beeld van T-mobile Thuis Hapert regio Venlo

  • 16 December 2019
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Het beeld schokt op alle zenders. Ik heb inmiddels alle adviezen opgevolgd welke op het forum staan. Het blijft haperen. Verder duurt het vrij lang voordat de tv-box van zender verandert. De stekker uit deTv-box en de internet kabel los werkt niet oplossend, Het glasvezel modem opnieuw opstarten werkt ook niet. Volgens mij ligt het aan de slechte kwaliteit van de media-box. Ik het de Entone met harde schijf. Deze apparatuur is erg verouderd. Zeker t.o.v. de apparatuur van KPN en Ziggo. Ik heb heel veel spijt van het overstappen van Ziggo naar T-mobile.

icon

Beste antwoord door Brian 19 December 2019, 12:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Muijsenberg 

Bij T-mobile kijk je tv via IPTV dus je internetverbinding speelt ook een rol. Kan je toevallig een andere internet kabel proberen?

En heb je deze tip al geprobeerd :

Stroom en UTP even verwijderen van je tv box.

Stroom van de modem ook even ~10 seconden verwijderen.

Modem opstarten en als hij helemaal is opgestart de tv box aansluiten en de internetkabel pas als er een melding verschijnt geen internet verbinding gevonden.

 

Alles wat u mij als oplossing aandraagt heb ik al meerdere keren uitgeprobeerd. Het beeld blijft schokken.

 

 

Reputatie 7

Hi @Muijsenberg, ik vermoed dat jij last hebt van hetzelfde issue als hier vermeld. Er wordt vandaag een update uitgerold die de problemen hopelijk verhelpt. Excuses voor het ongemak!