Beantwoord

Hoe krijg ik de tv gids eenvoudig te zien op Apple tv

  • 4 February 2021
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben overgestapt van een lokale provider naar t-mobile. Een van de redenen is dat jullie TV Anywhere aanbieden op AppleTV.

 

Ik heb alleen een probleem met de TV Anywhere app op Apple TV. Als ik tv aan het kijken ben, krijg ik in geen mogelijkheid de lijst met zenders snel te zien zodat ik daar doorheen kan gaan om te navigeren naar een andere zender.

kunnen jullie uitleggen hoe dat werkt qua functie via de appletv?

 

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door wmuys 5 February 2021, 08:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

De gids krijg je door op de knop menu te klikken. Je krijgt dan een vergelijkbaar menu als in de web versie.

De lijst met zenders krijg door het touchpad aan de rechterkant licht aan te raken (niet klikken, want dan krijg je een pop-up menu). Vervolgens kun je door lijst scrollen.

Hi @wmuys ,

je hebt gelijk!

Ik heb het net met de Apple remote geprobeerd en het werkt inderdaad. De reden dat ik er een uur mee gestoeid heb dit uit te zoeken is omdat ik de iphone/ipad “AppleTV afstandsbediening” oplossing heb gebruikt.

Daar wordt light touch niet ondersteunt op de iphone XR die ik heb. 😪

Werkt het bij jou wel met een iphone of ipad / force touch device?

Ben benieuwd naar je ervaringen. Dank je wel voor je hulp in ieder geval!

Reputatie 4

Hi @wmuys ,

je hebt gelijk!

Ik heb het net met de Apple remote geprobeerd en het werkt inderdaad. De reden dat ik er een uur mee gestoeid heb dit uit te zoeken is omdat ik de iphone/ipad “AppleTV afstandsbediening” oplossing heb gebruikt.

Daar wordt light touch niet ondersteunt op de iphone XR die ik heb. 😪

Werkt het bij jou wel met een iphone of ipad / force touch device?

Ben benieuwd naar je ervaringen. Dank je wel voor je hulp in ieder geval!

Op de iphone heb ik het inderdaad ook nog niet voor elkaar gekregen.

Wat ik lastig vind is dat als je klikt je een menu krijgt met daarin als standaard optie ‘Verwijderen uit favorieten’. Dat overkomt mijn huisgenoten dus regelmatig. Als je de zender dan weer toevoegt aan favorieten, wordt ie bovenaan aan de lijst gezet en klopt de volgorde dus niet.


Verder wel behoorlijk tevreden over de Apple TV app.

Reageer