Beantwoord

inhoud Tv programma

  • 23 October 2020
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

waarom heb ik geen teletekst meer

icon

Beste antwoord door yalerta 25 October 2020, 10:58

Bekijk origineel

7 reacties

Misschien omgezet naar het nieuwe T-Mobile TV platform, dan is teletekst niet meer beschikbaar.

geen goed antwoord !!! is vermindering van de service voor dezefde prijsl !!! onaccaptabel !!

Reputatie 7
Badge +14

@bertvanderkruk  Het antwoord is wel duidelijk toch! Dan weet je waarom niet.

Er zijn tegenwoordig ook apps met Teletekst. 
 

Ik snap dat je het onacceptabel vind, ik ben zelf ook van mening dat dit gewoon doorgegeven behoort te worden, maar T-Mobile heeft in zijn wijsheid anders beslist, daar ga ik niet over.:wink:

Reputatie 7
Badge +5

NOS Teletekst na meer dan 25 jaar proef draaien durven ze het nog niet uit te zetten

BRT geen teletekst meer sinds 2016

BBC geen Ceefax (Teletekst) meer sinds 2012

Hé de ARD heeft het nog wel en de ZDF doet een duit in het zakje

Maar inmiddels, door de voortschrijdende technische mogelijkheden, is Teletekst een fossiel medium geworden. Ik durf het bijna niet te opperen maar weet uit eigen familiekring dat de enige gebruiker waar ik het van weet dat hij het nog gebruikt inmiddels 85 plus is. (Ook redelijk fossiel :wink: )

 

!!!! Hé ik heb ook van die !!!!!!!!! dingen op mijn toetsenbord. !!!!!!

1 pagina is nu voor sommigen veel gebruikt, 888 voor de ondertiteling, maar op het oude platform was de gele knop beter, op het nieuwe werkt het anders heb ik begrepen, ik ga dat niet meer meemaken, was me voor begin dit jaar beloofd, maar nu bijna einde oktober is het niet gelukt om het te krijgen, en de spullen zitten allemaal in de doos, morgen even over schakelen op de KPN verbinding.

Reputatie 7
Badge +5

Ja, de 888 pagina. Super belangrijk. Zelf heb ik inmiddels al een behoorlijke periode het gezegde “Wat zeg je?” en de daarbij behorende verbasteringen zoals "hé “ “wa. “ en degelijke in mijn vocabulaire. Oorzaak verminderd gehoor. Dus ondertitels staan waar mogelijk AAN.

Tv kijken met ondertitels gaat op mijn Android tv aangesloten bij Ziggo zonder problemen en ben dus niet bekend hoe dit bij mobile geregeld is.

Reageer