Beantwoord

Afstandsbediening niet in het installatiepakket

  • 4 December 2020
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Goedendag ,

Afgelopen maandag is het internet en tv aangesloten door de monteur echter bleek dat de afstandbediening ontbrak voor de tv box .

De monteur heeft contact opgenomen met de T-Mobile medewerker en de afstandsbediening geregeld en deze zal nageleverd worden .

Tot op heden nog niets ontvangen , ik begrijp dat de december maand altijd druk is met de pakketdiensten , maar nu bijna één week lijkt mij erg lang .

En we zitten zonder tv omdat we de tv box niet kunnen gebruiken .

Graag hoor ik waar onze afstandbediening blijft .

Eddy-W 

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 9 December 2020, 12:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Eddy-W Ik heb direct voor je gekeken waar de afstandsbediening blijft. Ik zie dat de afstandsbediening naar jou verzonden is op 2 december. Hij is dus zeker weten onderweg. Check regelmatig de brievenbus, want hier past de afstandsbediening doorheen. Door de piekdrukte bij de bezorgdiensten duurt het inderdaad iets langer voordat je het ontvangt. Wij hebben hier verder geen invloed op. Ik hoop dat je deze week de afstandsbediening ontvangt. In de tussentijd kan je via onze TV Anywhere app tóch TV kijken. Wanneer je een Chromecast of Airplay en Apple TV hebt, kan je het programma via de app ook streamen naar jouw TV, zodat je niet alleen via een mobiele scherm hoeft te kijken. 

Reageer