Woensdag eind van de dag nog geen tv-box. Gebeld, nee, tv-box was nog niet verstuurd, er was een fout gemaakt. Donderdag zou deze worden verstuurd en ik zou een verzendbewijs ontvangen. Periode dat we geen tv hebben wordt op factuur gecorrigeerd. Prima.
Donderdag geen verzendbewijs, vandaag (vrijdag) geen levering, weer gebeld. Nu kan de dame mij niet helpen omdat contract op naam van mijn man staat. Woensdag was dat geen probleem. Dan raak je zo langzaam wel heel erg geïrriteerd!
Mijn man gebeld, nee box was nog steeds niet verstuurd, waarschijnlijk maandag. Wat waarschijnlijk? We willen graag tv kijken en niet met het gezin via een iPad of telefoon (app).
Ook was het niet zeker of de factuur automatisch wordt aangepast.
Per dag is de informatie van het callcenter anders.
Wie kan ons vertellen wanneer de nieuwe
tv-box daadwerkelijk wordt gestuurd?
Mochten er leverproblemen zijn hoor ik dat liever dan een flauwekul verhaal. Niet leuk, maar dan weten we waar we aan toe zijn.
En wie kan ons vertellen of de factuur wordt gecorrigeerd of dat we daar zelf achteraan moeten fietsen?
Carla
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel