Beantwoord

Klachten

  • 20 juni 2018
  • 3 reacties
  • 340 Bekeken

Vandaag ontving ik een mailtje met de volgende tekst:

Laatst heb je een storing bij ons gemeld. Hiervoor hebben wij onze technische dienst ingeschakeld. Zij hebben werkzaamheden uitgevoerd en de storing opgelost. Bel ons even als het nog niet verholpen is.

Als het weer goed werkt, hoef je niets te doen. Behalve genieten van onze diensten natuurlijk!

Met vriendelijke groet,
Claes

Ongelooflijk. Jullie hebben niets gedaan, de stb werkt nog steeds niet goed. Dit is mijn derde stb al. Ik heb intussen al uren aan de telefoon gehangen bij jullie en krijg iedere keer lul oplossingen. Genieten van jullie diensten doe ik allang niet meer, ik erger mij kapot aan T mobile.

De laatste reactie van de helpdesk over email instellingen in outlook was de drempel. Men kon mij niet helpen omdat ik een eigen domein heb. Pffff.

De aangetekende brief met opzegging zonder een boete voor te vroeg beëindigen contract is de deur uit. Gaat u hier niet mee akkoord dan stap ik naar de geschillencommissie.
icon

Beste antwoord door Brian 27 juni 2018, 16:04

Hi AWaning ik kan mij voorstellen dat je baalt dat de TV nog steeds niet zonder problemen werkt en dat je het idee hebt dat we niets hebben gedaan. Maar ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is! Na je vorige melding zijn de Telefonie problemen gelukkig verholpen. Daarnaast hebben we de verbinding met je TV Box een tijd in de gaten gehouden en we zijn een kwaliteit van de verbinding van 99.16% op verschillende kanalen. De verbinding die binnen komt is gelukkig dus helemaal prima.

Onze technische dienst geeft aan het nog één keer te proberen om alles opnieuw te resetten:

Haal de TV Boxen van de stroom en koppel ze los van de modem.
Herstel de modem naar de fabrieksinstellingen en wacht totdat deze helemaal opnieuw op is gestart.
Sluit daarna de TV Boxen aan op de stroom, je ziet dan de melding 'no ethernet cable detected staan'.
Sluit nu de TV Box weer rechtstreeks aan op poort 3 of 4 van de modem.

Wat je e-mailinstellingen betreft, als je je eigen domein gebruikt dan kan je onze e-mailinstellingen handleiding volgen maar het T-Mobile domein vervangen met je eigen domein. Je gebruikt met je eigen domein namelijk een eigen e-mailserver Hier kunnen we niet mee helpen want wij hebben deze informatie simpelweg niet. Mocht het niet lukken dan kan je het beste de partij benaderen waar je het domein van afneemt, zij hebben ongetwijfeld een handleiding om je e-mail in te stellen. Je vindt onze handleidingen hier.

Ervaar je nog steeds een storing met de TV na bovenstaande stappen? Dan kijk ik graag met je naar een goede oplossing!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi AWaning ik kan mij voorstellen dat je baalt dat de TV nog steeds niet zonder problemen werkt en dat je het idee hebt dat we niets hebben gedaan. Maar ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is! Na je vorige melding zijn de Telefonie problemen gelukkig verholpen. Daarnaast hebben we de verbinding met je TV Box een tijd in de gaten gehouden en we zijn een kwaliteit van de verbinding van 99.16% op verschillende kanalen. De verbinding die binnen komt is gelukkig dus helemaal prima.

Onze technische dienst geeft aan het nog één keer te proberen om alles opnieuw te resetten:

Haal de TV Boxen van de stroom en koppel ze los van de modem.
Herstel de modem naar de fabrieksinstellingen en wacht totdat deze helemaal opnieuw op is gestart.
Sluit daarna de TV Boxen aan op de stroom, je ziet dan de melding 'no ethernet cable detected staan'.
Sluit nu de TV Box weer rechtstreeks aan op poort 3 of 4 van de modem.

Wat je e-mailinstellingen betreft, als je je eigen domein gebruikt dan kan je onze e-mailinstellingen handleiding volgen maar het T-Mobile domein vervangen met je eigen domein. Je gebruikt met je eigen domein namelijk een eigen e-mailserver Hier kunnen we niet mee helpen want wij hebben deze informatie simpelweg niet. Mocht het niet lukken dan kan je het beste de partij benaderen waar je het domein van afneemt, zij hebben ongetwijfeld een handleiding om je e-mail in te stellen. Je vindt onze handleidingen hier.

Ervaar je nog steeds een storing met de TV na bovenstaande stappen? Dan kijk ik graag met je naar een goede oplossing!
Uw antwoord op de email instellingen met hhet vervangen van het T mobile domein had ik graag gehoord van de helpdesk. Niet het antwoord, wij kunnen u niet helpen. Dat is niks.

Hoe zet ik het modem weer terug naar fabrieksinstellingen?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @AWaning

Met deze stappen kun je het modem terugzetten naar de fabriekswaarden: Factory reset modem. Succes!

Reageer