Meer gebruiksgemak voor meer geld

  • 5 March 2021
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 53 reacties

Goedenavond, ik kijk inmiddels sinds circa 2,5 maanden (weer) tv via T-Mobile tv, na een geruime periode met NLZiet en (voor voetbal) Canal Digitaal als alternatief.

Nu moet me van het hart dat ik het ontzettend jammer vind dat terugkijken niet minimaal dezelfde functionaliteit biedt als NLZiet. Ik zou best 5 euro per maand meer willen betalen, als.ik de NL zenders zonder reclame kan terugkijken, en het bijhouden waar je bent gebleven in een aflevering of serie goed zou worden bijgehouden. Ik overweeg om enkel voor het terugkijken zelfs weer een NLZiet abo erbij te nemen... Het enige voordeel van T Moblile tv is dat bij sport (espn) de beeldkwaliteit een stuk beter is dan Canal digitaal, anders ging ik weer terug naar de combi NLziet en canal digitaal... T-Mobile moet toch in staat zijn om kwalitatief beter te kunnen. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @yurgr, bedankt voor jouw feedback en inzichten!

We proberen ons platform voor iedereen zo aantrekkelijk mogelijk te maken en het is altijd lastig om dat voor elk individu te optimaliseren, maar zeker iets waar we naar streven. Je kunt jouw voorstel, indien je dat wilt natuurlijk, toe laten voegen aan het Wensen & Suggesties topic. Daar nemen we zo nu en dan een kijkje om te controleren of er zaken tussen zitten die opgepakt kunnen worden.

Hopelijk kunnen we jou ook ooit de optimale ervaring aanbieden!

Reageer