Beantwoord

Netflix

  • 29 November 2020
  • 12 reacties
  • 5226 Bekeken

Reputatie 3

Waarom heb ik nu u geen Netflix? Ik ben er lid van en hiervoor heeft t-mobile geen kanaal voor gereserveerd ? Vreemd. Kan dit alsnog gerealiseerd worden ?

icon

Beste antwoord door George Nieuwenboom 1 December 2020, 21:25

Bekijk origineel

12 reacties

Netflix heb je wel, maar niet via de set top box van T-Mobile, is al jarenlang een wens maar nog steeds niet mogelijk.

Je zal dus andere manieren moeten verzinnen, kan via diverse apparaten zoals een Smart TV, Chromecast, Apple TV, diverse android kastjes, veel disk spelers die smart opties hebben.

Reputatie 3

Msar ik heb een smart tv !!!

Bij kpn had ik kanaal 200, maar op het t-mobile zenderlijstje komt netflix niet  voor.

 

 

 

 

 

 

Dan zul je de smart TV moeten voorzien van internet, hetzij een LAN kabel hetzij als die het kan via de WiFi(niet aan te raden ivm performance problemen) en via de netflix app in het TV menu kijken.

Kanaal 200 via KPN is via de STB (TV kastje) van KPN en niet via de TV en zoals gezegd, T-Mobile heeft dit niet in de zenderlijst zitten, en of het komt en wanneer is de grote vraag, heeft in ieder geval nog geen prioriteit.

Reputatie 3

Ik heb via mijn dochter een beter oplossing geadviseerd gekregen.

Via de afstandsbediening van je smart tv (dus niet die van t-mobile !!!) druk je op de toets, waar een huisje staat afgebeeld. Dan krijg je ahw een onderbalk met diverse opties ,zoals Server , HDMI/TV en ook Apps .Als je met je pijltje naar apps beweegt en hier op ok drukt dan krijg je diverse apps te zien , waaronder Netflix. Voila,, dan kun je over Netflix beschikken nadat je je hebt ingelogd.

Ik hoop dat dit een bruikbare hint is voor gebruikers, die met hetzelfde probleem zitten.

Dan zul je de smart TV moeten voorzien van internet, hetzij een LAN kabel hetzij als die het kan via de WiFi(niet aan te raden ivm performance problemen) en via de netflix app in het TV menu kijken.

 

Misschien had ik in het menu van de TV moeten schrijven.

Reputatie 1

Ik krijg een melding niet verbonden met internet als ik via tv app Netflix wil kijken 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jemodak

Dat moet zeker op te lossen zijn! Ervaar je dit probleem met meerdere apps op de Smart TV of specifiek met de Netflix app? Heb je de Smart TV via de Wifi verbonden met het modem of heb je een internetkabel op de SmartTV aangesloten? Zou je een speedtest uit kunnen voeren op de TV?

Ik ben benieuwd hoe je situatie eruit ziet!

Reputatie 1

hij is met wifi aangesloten want het is de 2e tv boven, de monteur heeft een soort kastje in de stekkerdoos gestopt want had geen zin lange kabel te trekken vanaf modem.

Reputatie 7

Hoi @Jemodak ,

Ben je in de mogelijkheid om de andere vragen van mijn collega Cal uit te voeren? Met deze extra stappen komen we al een stukje dichterbij de oplossing. Alvast heel erg bedankt! 

Reputatie 1

Zeg maar wat wil je weten 

Reputatie 1

heb nog een vraagje, waarom is het gunstiger om via jullie viaplay te nemen? kosten zijn volgens mij 

hetzelfde als dat ik het direct bij hen afneem en je moet toch ook streamen.

Reputatie 7

Hi @Jemodak, ik zou graag hetgeen willen weten wat @Cal eerder aangaf! Kan jij aangeven of jij dit probleem met meerdere apps ervaart op de Smart TV of specifiek met de Netflix app? Heb je de Smart TV via de wifi verbonden met het modem of heb je een internetkabel op de Smart TV aangesloten? Zou je daarnaast een speedtest uit kunnen voeren op de TV? Als jij hierop terug kan komen, dan zou dat super zijn. Merci voor de moeite!

Wat betreft Viaplay: super leuk dat jij dit checkt! Wat heel handig is, is dat het bij ons op dezelfde factuur komt te staan. Dus voor het overzicht, is dat altijd fijn. De keuze is natuurlijk geheel aan jou! 😊

Reageer