Beantwoord

Netflix op Smart TV werkt niet

  • 24 May 2019
  • 8 reacties
  • 2086 Bekeken

Sinds we zijn overgestapt op Tmobile zijn alle apps van onze smart tv verdwenen en kunnen we geen Netflix kijken op de Smart tv. Er komt, na het doorlopen van diverse menu's, de melding dat we contact op moeten nemen met de internet provider, omdat die iets blokkeert. Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice, dan krijg ik de meldling dat alles naar behoren werkt, dujs dat zij verder niets voor mij kan betekenen! Hoe kan ik dit oplossen?
Kan toch niet zo zijn dat ik geen Netflix meer kan kijken op mijn TV via T Mobile? Dan wil ik van het contract af, maar dat kan ook niet zomaar, dat kost weer geld! Maar alles met toch gewoon werken?
icon

Beste antwoord door Chantal75 25 May 2019, 12:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Chantal75

kun je me vertellen hoe je de tv heb verbonden met internet ?
Via Wifi, met Netgear netwerk. Maar ook als we bedraad aansluiten werkt het niet, zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Chantal75,

Het is niet zo dat T Mobile Netflix voor jou blokkeert. Werkt het wel op een ander apparaat ?

Het klopt dat T Mobile geen ondersteuning bied op je eigen hardware. ze leveren een internet verbinding en die werkt.

Maar geen nood hier op het forum komen we er vast samen wel uit.

Welk merk en type tv heb je ?
werken andere apps wel? bijvoorbeeld youtube?
soms moet je de tv opnieuw opstarten dit doe je door de powerknop 10sec ingedrukt te houden
Het probleem is opgelost! Het bleek te maken te hebben met de Orbi Netgear die wij gebruiken om een wifi netwerk te creëren. Deze blokkeerde bepaalde dingen, er waren ook mails waarop we bijvoorbeeld niet konden doorklikken, dit was over zogauw we deze er tussenuit haalden was dit opgelost! Maar bedankt oor het meedenken. Kunnen we toch gewoon bij T Mobile blijven😉

Goeieavond ik heb ook netflix op mijn smart tv  ok en ik heb ook t-Mobile thuis en mijn netflix pakt hem niet de tv is wel verbonden met de wifi ene van manier wilt hem niet pakken hoe kunnen we dit oplossen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lariska1992, top dat je het bij ons aankaart, we helpen graag mee aan een oplossing! 

Ik zie dat je al een eigen topic gestart bent, we pakken het daar verder op. Houd het alsjeblieft bij één topic/bericht met dezelfde vraag, of hetzelfde onderwerp. Dat zorgt voor meer overzichtelijkheid en dan kun je nóg sneller geholpen worden. 

Ik spreek je daar! 😉

Ik heb sedert enkele weken een nieuwe Smart TV  maar krijg Netflix nauwelijks of dagen helemaal niet opgestart. Krijg foutmeldingen met de meest uiteenlopende nummers. Bij controle van het netwerk blijkt een of meerdere servers van Netflix niet bereikbaar. Heb inmiddels de internetsnelheid verhoogd van 50 MPs naar 100 MPs. Graag een afdoende oplossing. Ik wacht twee weken af, bij geen afdoende verbetering zeg ik mij abonnement op en stap ik over naar een provider die dit wel vlekkeloos voor mekaar kan krijgen. 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Netflix 

Heb je al eens gecontroleerd of er mogelijk een firmware / software-update is voor je smart tv?
Heb je gecontroleerd of je applicaties / apps up-to-date zijn?
Welke smart tv heb je, want dan kunnen we hier op in de community beter met je meedenken. 

En niet te vergeten welke melding krijg je te zien ;) 

Reageer