Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening

  • 9 January 2021
  • 8 reacties
  • 455 Bekeken

Afgelopen woensdag 6 januari heb ik contact gehad met de klantenservice. Zij vertelden me dat ik vandaag een nieuwe afstandsbediening thuisgestuurd zou krijgen omdat mijn huidige niet meer werkt. Echter heb ik nog niets ontvangen… Wat nu?

icon

Beste antwoord door Cristien 9 January 2021, 16:05

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @klasina1951 

Je kan het best nog even afwachten ik las ergens dat het 5 tot 7 werkdagen kan duren.

Hoi Waggas,
Maar ze hebben het wel verteld aan de telefoon...

Reputatie 7
Badge +15

@klasina1951 

Het kan maximaal 4 tot 7 werkdagen duren lees ik net.

Nou, dan moet ik maar afwachten. Wel slecht dat ze heel wat anders vertellen aan de telefoon :expressionless:

Reputatie 7
Badge +14

@klasina1951  Welkom, aan de telefoon vertellen ze het wel goed, maar de koeriersdiensten kunnen het amper bijbenen. Zelfs een verjaardagskaart van mij is 13 dagen onderweg geweest.

Al de sluitingen maken het voor geen enkel bedrijf eenvoudig.

Ze roeien met de riemen die ze hebben. 
 


Fijn weekend!

PS. Ik gebruik de Post.nl app zo kan ik precies zien wanneer ik een pakje (post) kan verwachten.

Hallo,

In totaal heb ik 2 tv boxen en ik gebruik daar op het moment 1 afstandsbediening voor. Echter werken niet alle knoppen meer. Het stappenplan werkt niet en zorgt niet voor verbetering. Kan ik voor beide boxen een nieuwe afstandsbediening ontvangen? Alvast bedankt. Groet Mike

Reputatie 7

Hi @mikedh90 ,

Ik heb per direct twee maal een nieuwe afstandsbediening naar je verstuurd. Superchill, deze valt gewoon door de brievenbus en hoef je dus niet voor thuis te blijven! Hij zal er binnen vijf werkdagen zijn. Alvast heel veel kijkplezier! 

Hallo @Boris 

Helemaal top, bedankt! Gaat zeker goed komen nu.

Reageer