Beantwoord

Nieuwe interactieve TV Box heeft al opnames

  • 25 december 2017
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Hallo,
ik heb problemen gehad met de interactieve tv box, de opnames liepen telkens vast.
Nu heb ik een nieuwe tv box gekregen en ik wilde checken of het programma inderdaad was opgenomen.
Ik keek bij 'opnames' en deze stond er inderdaad bij.
Maar ook nog een heel rijtje opnames uit 2016, hoe kan dat nu? Ik kon deze opnames uit 2016 wel verwijderen.
Is het een 'oude' tv box die weer in gebruik wordt genomen?
Vriendelijke groet,
L. Molenberg
icon

Beste antwoord door Sterre 28 december 2017, 14:21

Hoi L. Molenberg!

Fijn om te lezen dat je met je nieuwe TV Box nu goed kunt opnemen!

In dit geval klopt het inderdaad dat je een refurbished TV Box hebt gekregen, maar het mag niet zo zijn dat hier nog opnames op staan. We doen een grote schoonmaak in, controleren, repareren en resetten alle TV Boxen die we terug krijgen van klanten. Wanneer de TV Box de keuring heeft gehaald, sturen we deze naar een nieuw baasje, zodat de klant een als nieuwe TV Box ontvangt. Klaarblijkelijk is dit bij jouw TV Box niet helemaal goed gegaan, excuus! Hopelijk mag deze TV Box wel jou als baasje houden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi L. Molenberg!

Fijn om te lezen dat je met je nieuwe TV Box nu goed kunt opnemen!

In dit geval klopt het inderdaad dat je een refurbished TV Box hebt gekregen, maar het mag niet zo zijn dat hier nog opnames op staan. We doen een grote schoonmaak in, controleren, repareren en resetten alle TV Boxen die we terug krijgen van klanten. Wanneer de TV Box de keuring heeft gehaald, sturen we deze naar een nieuw baasje, zodat de klant een als nieuwe TV Box ontvangt. Klaarblijkelijk is dit bij jouw TV Box niet helemaal goed gegaan, excuus! Hopelijk mag deze TV Box wel jou als baasje houden.

Reageer