Beantwoord

Nieuwe TV Anywhere app

  • 31 August 2020
  • 4 reacties
  • 394 Bekeken

Reputatie 1

 Hallo,

Op deze pagina staat dat de nieuwe mogelijkheden van TV anywhere nu beschikbaar zijn: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/tv-anywhere . Maar de links naar de iOS en Android apps zelf werken niet die te zien zijn op de volgende screenshot: 

Dus mijn vraag is: is de nieuwe app al beschikbaar? Ik had al gezien dat er een beperkte test groep was. Ik was hier zelf te laat bij en kon me dus niet inschrijven. Is er misschien al een datum bekend wanneer de nieuwe app voor iedereen beschikbaar wordt?

Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2020, 16:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@Fadyy ,

 

Dit is een goede vraag. Interessant dat dit op de site staat, zal waarschijnlijk een foutje zijn. Heb namelijk het geluk wel bij de testers van de nieuwe app te zitten:blush: . Ik moet zeggen dat het wel een hele verbetering is ten opzichte van de bestaande app. Voor de rest kan ik er nog niets over vertellen. Maar het is het wachten zeker waard.

Reputatie 7
Badge +4

Een foutje of is de release aanstaande en zijn ze alles aan het klaarzetten?  :wink:    :wink:    :wink:  

Las elders al iemand die hem via de iTunes store kon downloaden.:innocent:

Reputatie 7
Badge +7

@TAVL ,

 

Denk dat het de release is: Geniet van het nieuwe TV Anywhere

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.