er is mij op 2 mei een mail verstuurd met de melding dat er een nieuwe tv-box onderweg is, maar ik heb nog niets gezien, gehoord of ontvangen.
wanneer kan ik ‘m verwachten?
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineelBeste antwoord door Sander
Bekijk origineelHey
Ik ben gelijk naar je gegevens gaan kijken. Nu valt me op dat je maandprijs al maanden hetzelfde is. Daarbij zie ik dat er geen tweede TV Box in rekening is gebracht. Mocht dit om een andere aansluiting gaan en ik het bij het verkeerde eind hebben. Dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik het graag voor je uit!
Goedemorgen,
in navolging van bovenstaande (waarvan ik dacht dat het opgelost was) zag ik op mijn factuur dat ik al een aantal maanden dubbel betaal voor een extra box die ik niet heb.
ik verwacht dat er iets fout gegaan is met het terugsturen van de oude box gezien de datum (betaal extra sinds 01-07-2019).
Kunnen jullie dit rechtzetten?
gr Wouter
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.