NPO2 geeft zwart beeld

  • 7 February 2021
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1

Npo2 geeft zwart beeld. Ook via de app geen npo2.

Storing?

Sander 3 jaar geleden

Hoi @ArtWint, @Harrie6 en @M_Pieters,

 

Ik heb het direct gecontroleerd en ik kan NPO2, zowel via de TV Box als via TV Anywhere, volgen. Werkt het bij jullie inmiddels ook weer? Wellicht was het een tijdelijk issue of speelt het alleen bij een kleine selectie klanten. 

 

Mocht het nog spelen, willen jullie zowel het modem als de TV Box kort van de stroom halen en de internetkabel even loskoppelen? Nadat de apparaten zijn opgestart kun je ook de internetkabel weer verbinden. Is NPO2 nu weer zichtbaar? Ik hoor graag jullie bevindingen! 

Bekijk origineel

5 reacties

Hier ook geen beeld NPO2, al enkele dagen af en toe geen beeld, specifiek NPO2 andere zenders gewoon beeld

Reputatie 1

hier ook zwart beeld 7451 20:50 7-2

Reputatie 7

Hoi @ArtWint, @Harrie6 en @M_Pieters,

 

Ik heb het direct gecontroleerd en ik kan NPO2, zowel via de TV Box als via TV Anywhere, volgen. Werkt het bij jullie inmiddels ook weer? Wellicht was het een tijdelijk issue of speelt het alleen bij een kleine selectie klanten. 

 

Mocht het nog spelen, willen jullie zowel het modem als de TV Box kort van de stroom halen en de internetkabel even loskoppelen? Nadat de apparaten zijn opgestart kun je ook de internetkabel weer verbinden. Is NPO2 nu weer zichtbaar? Ik hoor graag jullie bevindingen! 

Vanochtend (van 7:15u - 8:00u) weer normale doorgaven.

Gisteren en op zaterdag al geprobeerd de problemen te verhelpen door alles van Converter tot en met de Mediabox stroomloos te maken gedurende >15 sec. Daarna 1 voor 1 aangezet startend vanaf Converter -> Router -> Mediabox. Loste het probleem niet op.

Reputatie 1

Storing leek eerst opgelost, later liep de uitzending weer vast. Toen maar geswisseld naar een andere zender. 

Later op de avond was het signaal weer hersteld en leek het stabiel. 

 

Ik heb TV box in eerste instantie wel opnieuw opgestart, zonder effect. Ik heb geen verklaring voor het feit dat het ineens wel weer werkte. 

Reageer