Beantwoord

opname tijd / eenmalig / herhaalde op apple tv niet te wijzigen


Reputatie 2

Sinds het cloud icoon door een filmcamera plaatje is vervangen of te wel een app update van tv anywhere of door de nieuwe tv os update 14.5 op de apple tv, lukt het mij niet meer om bij een cloud opname om de tijd voor en na hoger in te stellen dat 5 minuten. Het vakje reageert nergens meer op. 
Ook geld dit voor de selectie eenmalig of herhaalde opname. 

Wie heeft dit ook op zijn/haar apple tv?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 May 2021, 10:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pvdh14, bedankt voor deze melding: ik ga er meteen mee aan de slag! Als ik het goed begrijp, verhindert de nieuwe vormgeving (het filmcamera plaatje) het instellen van de tijd bij een cloud opname tot meer dan vijf minuten voor én na die opname - klopt dat? 

Zou je hiervan alsjeblieft een screenshot/foto willen plaatsen in dit topic? Dan ga ik na bij onze developers hoe en of dit aan te passen is zodat de functionaliteit weer geoptimaliseerd kan worden.

Je kunt plaatjes toevoegen aan een topic middels dit icoontje:

Alvast bedankt voor je inzet!

Reputatie 2

Dat klopt.

ik kan er wel een foto van maken, maar je kunt niets selecteren. Dus dat zie je niet op de foto.

jullie kunnen het denk ik gewoon zelf reproduceren op de appe tv en dan bij de opname instellingen.

gebruik tv os 14.5 en laatste tv anywhere app

Reputatie 2

@Jason ik twijfel of dit een lokaal probleem was of dat jullie al iets aangepast hebben, want nu doet deze het wel weer. Ik heb alleen zelf de instellingen van de afstandsbediening geopend op de apple tv en weer gesloten. Maar niets veranderd en nu lijkt het voor nu weer te werken. Misschien is er met de update van de tv os de afstandsbediening niet alle instellingen goed verwerkt. 
 

Reputatie 6

Hoi @pvdh14, aan deze kant hebben wij - voor zover ik weet - geen aanpassingen gedaan. Wel ben ik blij dat het weer lijkt te werken. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, wil je het dan in dit topic laten weten? Dan kunnen wij op onderzoek uit!

Reageer