Beantwoord

opnamens rlt7

  • 15 November 2020
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

De afgelopen maanden hebben wij heel veel films opgenomen. Nu blijkt dat alle films van RTL7 niet terug te kijken zijn want dan blijft het hangen bij het laden van de film. Andere films van andere zenders kunnen we probleemloos terugkijken. Graag wil ik hier de oplossing van want vindt het sonde dat ik minstens 10 films niet kan terugkijken..

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 17 November 2020, 16:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Er zijn wel meer zenders waarvan je niet kan terugkijken 

Films op België kan je niet eens opnemen.

het goedkopere abonnement moet ergens vandaan komen...

Ik bedoel met terug kijken mijn opgenomen films. Rlt7 kan ik wel opnemen etc. Maar het afspelen van de opname werkt niet

Reputatie 3

Ik heb dat soms ook, maar dat is bij mij niet kanaal afhankelijk.

Misschien dat een superuser of moderator hierop kan reageren.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Proxsz, welkom op de Community!

In dit specifieke geval hikt de TV Box ergens tegenaan en wordt een aantal opnames geblokkeerd inderdaad, sorry voor het ongemak. Het is gelukkig niets dat we niet kunnen oplossen, dus we gaan er alles aan doen! Zou je onderstaande stappen eens willen doornemen, vaak lost dit het issue met opnames bekijken meteen op:

-Voer een herstart zonder UTP-kabel uit:

Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit je TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen.

-Voer een fabrieksreset van de TV Box uit via het volgende stappenplan:

Amino Aria (zonder opnamefunctie)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.

Indien ook deze stappen nog niet bijdragen aan een oplossing, gaan we het verder onderzoeken zodat het wel opgelost wordt. Zou je me alvast het MAC-adres en serienummer van de Aria 610 TV Box kunnen toesturen, alsjeblieft? Dan check ik meteen of alles wel goed gaat aan onze kant. Deze codes staan op de zij-/achterkant van de TV Box. Thanks!

Reageer