Beantwoord

Overstap nieuw tv-platform

  • 4 mei 2021
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Hallo, 

 

Op dit moment maak ik nog gebruik van het oude tv-platform. Ik ben echter vrij ontevreden vanwege de traagheid en de beperkte mogelijkheden ervan. Ik zou daarom graag versneld willen overstappen op jullie nieuwe platform, zodat ik niet de overstap hoef te maken naar een andere provider. Ik maak gebruik van de Aria 610X en de Zyxtel modem op glasvezel.  

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! 

icon

Beste antwoord door Jason 6 mei 2021, 11:54

Hoi @sjorsm, de versnelde overzetting heb ik meteen in gang gezet voor je! Je zult binnen maximaal twee weken omgezet worden naar T-Mobile TV. Je ontvang enkele dagen vóór de daadwerkelijke omzetting een SMS en e-mail met verdere uitleg. Op de dag van de migratie zelf, dien je de box één keer te herstarten (normaliter gebeurt dit vanzelf, maar heel af en toe blijft de box hangen) en dezelfde TV-klantgegevens in te voeren als je in My T-Mobile Thuis hebt staan: TV-klantnummer en TV-pincode.

Als ik in de tussentijd nog iets anders voor je kan doen, let me know. Veel plezier straks met het nieuwe platform en vergeet niet om de nieuwe Cloud Opnemen functie te activeren wanneer je omgezet bent - dit kan via My T-Mobile Thuis (tabje Abonnementen)! 😄 Cloud Opnemen kost € 5,00 per maand en die prijs blijft hetzelfde ongeacht het aantal TV Boxen dat je thuis hebt staan, handig toch!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @sjorsm ,

Welkom op de Community, zeker kunnen we je helpen. Zodra een moderator je bericht leest krijg je vanzelf een reactie. Ze handelen berichten af op volgorde van binnen komst. Nog even geduld dus.:wink:  Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust, iedereen zit klaar om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @sjorsm, de versnelde overzetting heb ik meteen in gang gezet voor je! Je zult binnen maximaal twee weken omgezet worden naar T-Mobile TV. Je ontvang enkele dagen vóór de daadwerkelijke omzetting een SMS en e-mail met verdere uitleg. Op de dag van de migratie zelf, dien je de box één keer te herstarten (normaliter gebeurt dit vanzelf, maar heel af en toe blijft de box hangen) en dezelfde TV-klantgegevens in te voeren als je in My T-Mobile Thuis hebt staan: TV-klantnummer en TV-pincode.

Als ik in de tussentijd nog iets anders voor je kan doen, let me know. Veel plezier straks met het nieuwe platform en vergeet niet om de nieuwe Cloud Opnemen functie te activeren wanneer je omgezet bent - dit kan via My T-Mobile Thuis (tabje Abonnementen)! 😄 Cloud Opnemen kost € 5,00 per maand en die prijs blijft hetzelfde ongeacht het aantal TV Boxen dat je thuis hebt staan, handig toch!

Reageer