Beantwoord

Overstappen op de cloud

  • 23 februari 2021
  • 15 reacties
  • 204 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mij is een jaar geleden verteld dat ik in plaats van mijn opnemen pakket over zou gaan op the cloud. Ondanks meerdere telefoontjes kan niemand mij vertellen wat hiervan de status is. Ik wil echter graag overgaan, is het mogelijk om mijn abbonement te wijzigen zodat ik alsnog kan overstappen ?

icon

Beste antwoord door Boris 26 februari 2021, 12:02

Hoi @Isap ,

Zoals @CrisTien en @soepkip67 al hebben verteld, kan het nieuwe TV platform alleen draaien op de Aria TV Box. Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat deze ook naar jou toe komt. Wil je me laten weten of ik dit voor je in orde kan maken? Wanneer de nieuwe TV Box dan bij jou aankomt, dan kan ik je aanmelden om je zo snel mogelijk over te laten zetten naar het nieuwe TV platform. Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Isap  In je abonnement kan je kiezen voor in de cloud opnemen.

dat zou dan toch bij jouw ook zichtbaar moeten zijn in je account?

 

@CrisTien , helaas niet… ik heb nog het oude systeem met de harddisk recorder, dit zou omgezet worden naar the Cloud maar een duidelijke status update krijg ik hier niet over. De anywhere app bijvoorbeeld kan ik gewoon gebruiken maar ik kan hiermee effectief niets opnemen omdat ik een foutmelding krijg. Erg jammer omdat ik om opnames terug te kijken dus plaatsgebonden ben.

Het is mij bekend dat iedereen beetje bij beetje overgezet wordt maar mij werd dit vorig jaar in maart al verteld en het zou voor einde van het jaar gebeuren. Echter heb ik nog steeds de optie niet om via de cloud op te nemen, ik zit nog vast aan de harddiskrecorder. 

Ik heb dus ook geen idee of het wellicht een optie is om mijn contract aan te passen en dan wél die optie te krijgen.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Isap  Ik ga vragen of de moderators van Thuis in jouw probleem kunnen duiken.

Geen garantie maar doe wel mijn best want ik snap dat je nu wel eens in de cloud wil opnemen.

Hopelijk wordt het tot jou tevredenheid snel opgelost. Ik maak er ook gebruik van en ik moet je zeggen het is echt handig.

Nu afwachten tot een moderator tijd heeft om te reageren.

Groetjes! 

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @Isap ,

 

Wat ik wel weet is, om over te kunnen gaan moet je een huawei of  Zyxel  modem hebben en een aria 610 aria 7x TV kastje. Als je eventueel een omruil aanvraagt van het tv kastje. Modems worden niet zomaar geruild. zou ook de mogelijkheid bestaan om over te gaan op het "nieuwe" tv kijken met cloud opname. 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Isap ,

Zoals @CrisTien en @soepkip67 al hebben verteld, kan het nieuwe TV platform alleen draaien op de Aria TV Box. Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat deze ook naar jou toe komt. Wil je me laten weten of ik dit voor je in orde kan maken? Wanneer de nieuwe TV Box dan bij jou aankomt, dan kan ik je aanmelden om je zo snel mogelijk over te laten zetten naar het nieuwe TV platform. Ik hoor het graag van je! 

@Boris , als dit mogelijk is graag. Het zal dan wel alsnog even duren als ik hem heb ontvangen voor ik kan opnemen? Maakt verder niet uit maar dan kan ik hier rekening mee houden.

Wat verandert er voor mij dan aan het abbonement?

 

Bedankt!

Reputatie 4
Badge +2

Ga ik voor je regelen @Isap ! Omdat je maar één TV Box hebt, zal er voor het abonnement niet iets veranderen. Deze krijg je namelijk altijd gratis van ons. Voor de overgang compleet is, kan het inderdaad even duren. We laten dit altijd zo snel mogelijk weten. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan maak ik direct voor je in orde. 

 

Hoi @Isap ,

Zoals @CrisTien en @soepkip67 al hebben verteld, kan het nieuwe TV platform alleen draaien op de Aria TV Box. Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat deze ook naar jou toe komt. Wil je me laten weten of ik dit voor je in orde kan maken? Wanneer de nieuwe TV Box dan bij jou aankomt, dan kan ik je aanmelden om je zo snel mogelijk over te laten zetten naar het nieuwe TV platform. Ik hoor het graag van je! 

Hoi @Boris Kun je dit ook voor mij regelen? ik zit ook nog met de Entone 515 HD. Ik zou ook graag wel eens over willen naar het nieuwe platform…

Ik heb een Zyxelmodem, Superwifi en 2 mobiele abbonementen bij Tmobile… dus ja… een vaste klant!

 

Ik hoor het graag.

 

groet,

Jordi

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jordi99, de vervangende TV Box is onderweg! Je kunt de Amulet 515 (recorderbox) straks terugsturen in die doos, de e-mail met uitleg hierover ontvang je zo binnen een halfuur. Zodra de oude box officieel geretourneerd en afgemeld is, kunnen we de overzetting direct aanvragen. Bedankt voor je medewerking en alvast bedankt voor het retourneren! 😉

Hoi @Jordi99, de vervangende TV Box is onderweg! Je kunt de Amulet 515 (recorderbox) straks terugsturen in die doos, de e-mail met uitleg hierover ontvang je zo binnen een halfuur. Zodra de oude box officieel geretourneerd en afgemeld is, kunnen we de overzetting direct aanvragen. Bedankt voor je medewerking en alvast bedankt voor het retourneren! 😉

@Jason Dankjewel voor je bericht! ik zie de uitleg en de box graag tegemoet! 

 

groet,

Jordi 

Hi @Jason kan het kloppen dat ik nog geen email heb gehad? In je bericht staat in een half uur.. maar we zijn al een paar uurtjes verder.

Groet,

Jordi

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @Jordi99 ,

 

In dit topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug. vindt je informatie om je recorderbox retour te zenden.

Heb twee tips voor u:

Indien geen retour nummer voeg uw adres en klantgegevens(adres gegevens ,klantnummer) toe.

Bewaar het verzendbewijs goed.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jordi99, dat kan zeker kloppen, mijn excuses! De e-mail is een halt toegeroepen omdat we ook per brief de uitleg versturen. Je kunt de brief maandag of dinsdag in de bus verwachten. Om het wat makkelijker te maken, heb ik je alsnog een losse e-mail met info toegestuurd, zo ben je volledig op de hoogte van het retourproces.

@soepkip67 Dat zijn nog eens handige tips, thanks! 💪😁

Hi @Jason dank voor je reactie en ik zie de mail wel binnenkomen straks evenals de post komende week. Wanneer denk je dat de Box geleverd wordt? 

@soepkip67  dank voor uw tips!

 

Groet, Jordi 

Reputatie 7
Badge +7

@Jordi99 De gemiddelde levertijd is zo'n twee tot vijf dagen, maar kan in de praktijk uitlopen. Ik zou rekening houden met uiterlijk donderdag, of vrijdag dan zit je niet onnodig in spanning te wachten, maar ga er maar van uit dat het eerder dinsdag of woensdag bezorgd wordt! 😊

Een geweldig weekend toegewenst en blijf veilig binnen!

Reageer