Beantwoord

pincode steeds invoeren

• 19 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

Iedere keer als ik tv wil kijken aan de tv-box aanzet moet ik mijn pincode invoeren, dit is sinds het nieuwe update is geïnstalleerd, waarom 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 19 oktober 2020, 16:08

@Cuervo waarschijnlijk heb je de leeftijd ‘AL’ geselecteerd op jouw profiel. Dit betekent dat je alleen naar programma's kunt kijken die voor alle leeftijden geschikt zijn. Als je dit wijzigt naar '16’ of ‘18’ dan zal je bijna nooit meer de pincode in hoeven voeren.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Johan446 

In de instellingen bij kijkprofielen kun je dit uitschakelen of een andere kijkprofiel selecteren.

Het is om minderjarigen niet naar alle content te laten kijken.

Oke dan ga ik dat uitproberen, maar alvast bedankt voor de hulp

Hoi,

Ik heb dit ook steeds sinds een week. Vaak bij het wisselen van een zender krijg ik weer die inlog vraag. Ik heb maar 1 profiel, die van admin, dus lijkt me niet dat het daar aan ligt. 

Reputatie 6
Badge +2

@Cuervo waarschijnlijk heb je de leeftijd ‘AL’ geselecteerd op jouw profiel. Dit betekent dat je alleen naar programma's kunt kijken die voor alle leeftijden geschikt zijn. Als je dit wijzigt naar '16’ of ‘18’ dan zal je bijna nooit meer de pincode in hoeven voeren.

Dank je wel voor de Tip

Hoi, ik ga het proberen. Bedankt voor de tip. Vreemde is dat ik niets in de profielen heb veranderd.

Je oplossing heeft gewerkt. Ik ben van die constante invulling van pincode af!

Reageer