Beantwoord

Probleem met kasje en modem van tv

  • 21 December 2018
  • 1 reactie
  • 350 Bekeken

Al enkele weken moet ik mijn kasje en modem elke dag wel 1 of 2 x resetten.
Had om een monteur gevraagd maar door opname in ziekenhuis is dit helaas niet doorgegaan.
Vandaag een andere tv genomen ( ook om te kijken of het misschien aan mijn tv lag)
Krijg nu helemaal geen connectie met deze tv.
Wordt er gek van.
Kijk nu ouderwets tv .
Met oude kabeltjes enzo.
Wie weet raad.
Vind het zonde van mijn dure abonnement
icon

Beste antwoord door stefan.1997 22 December 2018, 11:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Beste @anjoco,

graag help ik je verder. Waarschijnlijk heeft het te maken met de manier waarop het internet je huis binnenkomt en met welke snelheid. Het Tv signaal loopt immers ook via een internet verbinding. Dit noem je ook wel IPTV. ik heb een aantal vragen voor je en zaken die zelf kunt controleren

  • heb je een glasvezel of DSL (telefoonkabel) verbinding?
  • Welke internetsnelheid neem je af bij T-Mobile?
  • Wat is je werkelijke internetsnelheid bekabeld?
Je hebt namelijk minimaal een downlowdsnelheid van 11 mbits nodig om tv te kunnen kijken. Test je snelheid op www.speedtest.com.
  • Is je modem direct aangesloten op de hoofdaansluiting ( meestal in de meterkast)?
  • steken er draadjes uit je DSL ISRA punt (hoofdaansluiting) die er niet horen? Bijv naar een tweede telefoonaansluiting
  • Zit de internetkabel (UTP) in WANpoort 3 of 4 van je modem?
je kunt voor meer hulp ook kijken op https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet/

ik hoop dat ik je misschien wat verder heb kunnen helpen. Voor snellere hulp adviseer ik je om de klantenservice te bellen op 0800-0092

Reageer