Beantwoord

Schokkend en haperend tv beeld en geluid NPO sinds update

  • 8 December 2019
  • 4 reacties
  • 454 Bekeken

Sinds een paar dagen heb ik op beide Entone decoders (1 met harde schijf en 1 zonder harde schijf) last van schokkend beeld. Ik kan de frames zien. Vooral op NPO, RTL en Fox Sports is het beeld erg slecht. Op de NPO en RTL staat het beeld een geluid regelmatig een seconde stil en "springt dan weer verder". Het ligt niet aan de tv's (want die zijn van verschillende merken en met andere mediaspelers werkt alles nog steeds goed). Het ligt niet aan de bedrading. Beide decoders zijn al gereset (stroom eraf etc.) ook de router is al gereset. Het probleem zit echt in de Entone decoders. Is er een update ofzo geweest waardoor het niet meer werkt? Graag ontvang ik decoders die werken want op deze manier kan/wil ik geen tv kijken.

icon

Beste antwoord door Rolf M. 8 December 2019, 21:15

Bekijk origineel

4 reacties

Bij mij hetzelfde probleem sinds de update van 27-11.

Heb rwee entone decoders en twee Samsung televisies en het probleem doet zich op beide voor.

Als hier geen oplossing voor komt ben ik genoodzaakt om t-mobile thuis te verlaten en voor een andere provider te gaan.

Heb alles al geprobeerd wat jullie via de site aangeven maar niets helpt.

Graag een concrete oplossing hiervoor.

Reputatie 3

Lees en volg dit topic even: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-upgrade-firmware-amulet-515-en-kamai-510-317015

Heb ik allemaal al gelezen. 

Ik weet niet wat ik daar mee moet want de oplossing zit er niet tussen. 

Zou graag een concrete oplossing willen want zo is het geen kijken met zeer regelmatig een schokkerig beeld.

Reputatie 3

Heb ik allemaal al gelezen. 

Ik weet niet wat ik daar mee moet want de oplossing zit er niet tussen. 

Zou graag een concrete oplossing willen want zo is het geen kijken met zeer regelmatig een schokkerig beeld.

Gaat ook niet om of er daarin nu al wel of niet een oplossing staat, maar dan staat alles centraal en maken we een sterker front richting T-Mobile…. ;-)

Reageer