Beantwoord

Sinds een aantal dagen geen gids meer

  • 19 December 2019
  • 6 reacties
  • 1657 Bekeken

Goedenavond,

 

Sinds een aantal dagen heb ik geen gids meer. Als ik op de knop “Gids” druk krijg ik een zwart scherm. Ook als ik zap tussen zenders staat er onderin geen informatie meer over de programma’s. Voor de rest werkt alles wel gewoon goed.

 

Hoe los ik dit op? Vind het namelijk erg vervelend om dit te missen.

icon

Beste antwoord door Jasper785 19 December 2019, 19:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Jasper785 

Heb je de Set Top Box (TV kastje) al een keer helemaal uitgezet? (Netstekker even eruit). Wellicht laadt ie dan de gids weer opnieuw…

Groet, Folkert

Beste @Jasper785 

Heb je de Set Top Box (TV kastje) al een keer helemaal uitgezet? (Netstekker even eruit). Wellicht laadt ie dan de gids weer opnieuw…

Groet, Folkert

 

Zojuist gedaan maar nu krijg ik na het initialiseren en opstarten helemaal geen beeld meer. Nu is het beeld helemaal zwart !

En het blijft zwart nu.. graag oplossing want ik kan nu geen tv kijken

Reputatie 7
Badge +3

Kun je aangeven welk type kastje je precies hebt?

Kun je aangeven welk type kastje je precies hebt?

 

Heb de T-Mobile klantenservice al gebeld, uitstekend geholpen daar door ene Chris.

Probleem is opgelost (na het herstarten van het TV kastje zonder netwerkkabel en modem herstart), maar toch bedankt voor je hulp :-)

Reputatie 7
Badge +3

Dat horen we graag! Bedankt voor het terugkoppelen.

Reageer