Beantwoord

Slecht beeld resolutie

  • 28 maart 2021
  • 13 reacties
  • 184 Bekeken

Ik heb sinds een aantal maanden een zeer slechte beeldresolutie. Na een aantal keren klantenservice te hebben gebeld, ook een monteur langs geweest. Ze geven allebei aan dat er niks vreemds is, en op afstand alles goed eruit ziet.

maar bij iedere keer als ik de televisie uit doe, en vervolgens weer aan zet, is het beeld in de slechtste resolutie. De oplossing is nu voor mij om het iedere keer te resetten, 5 minuten wachten om dan weer de beeldresolutie op 1080i60 te zetten. 
 

het gaat om de Amino tv ontvanger.

icon

Beste antwoord door Jason 31 maart 2021, 11:00

Hoi @ManuelKacmaz, welkom op de Community!

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan check ik gelijk bij onze techneuten hoe we de resolutie kunnen vastpinnen zodat je dit niet elke vijf minuten hoeft te forceren met een herstart.

 

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @ManuelKacmaz  Welkom, en dat kan niet aan je TV liggen?

Bij mijn oude TV moest ik de resolutie ook steeds aanpassen.

Ik heb nog geen 4 maanden geleden een Samsung Qled 2020 tv gekocht. Ga er vanuit dat het niet daar aan mag liggen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ManuelKacmaz, welkom op de Community!

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan check ik gelijk bij onze techneuten hoe we de resolutie kunnen vastpinnen zodat je dit niet elke vijf minuten hoeft te forceren met een herstart.

 

@Jason , heb je een privebericht gestuurd. Hopelijk bied dit ons uitkomst.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ManuelKacmaz, voor de volledigheid plaats ik mijn PM ook nog hier: thanks voor je gegevens! Zou je me nog je geboortedatum kunnen toesturen zodat de ID-check compleet is en ik aan de slag kan voor je? 😁

Nog geen reactie??

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ManuelKacmaz, sorry voor de late reactie: omdat het vrijdag een feestdag was, was slechts een klein deel van ons aanwezig. Dat is natuurlijk geen excuus, maar betekent wel dat ik je laatste bericht niet heb kunnen lezen. 

Ik heb meteen contact gezocht met onze techneuten zodat jouw TV Box vastgezet wordt op de juiste resolutie en dit probleem verdwijnt. Nogmaals sorry en een geweldig, vrolijk Paasweekend toegewenst! 🐰

Wederom niet gelukt! Wat gaat nu de oplossing zijn aangezien “vastpinnen” niet geholpen heeft?

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @ManuelKacmaz,

Dank je voor de terugkoppeling! Ik zie dat @Jason je inmiddels van een antwoord heeft voorzien in dit topic (link is klikbaar). Om het gesprek mooi centraal te houden en je daardoor het beste te helpen, wil ik je vragen om het via één topic te houden. Alvast bedankt! 

Ik heb geen idee welke topic. Heb gewoon gereageerd op de meldingen die ik heb gekregen per mail.

Nog steeds geen oplossing?

Reputatie 5
Badge +2

Hi @ManuelKacmaz, zo te zien ben je wederom geholpen door @Jason in het volgende topic: wazig menu en beeld. Graag benadruk ik de boodschap van @Boris om de informatie centraal te houden in één topic. In de tussentijd gaan wij onverminderd door om hier hopelijk snel een oplossing voor te vinden!

@Cal  in plaats van dat jullie aangeven dat ik het bij 1 topic moet houden ( wat ik overigens ook doe), zorg maar dat er snel een oplossing komt voordat jullie een klant verliezen. Ben er een beetje klaar mee dat er na een aantal maanden nog steeds geen oplossing is. En de berichten , met we zijn er onverminderd mee bezig, leuk verhaal, 0 resultaat tot nu toe. Inmiddels 3 man van de klantenservice die zich in deze topic bemoeien, houd het bij 1 iemand en wees duidelijk in de oplossing zonder om er om heem te draaien!!

Reageer