Beantwoord

Sleeptimer

  • 2 July 2018
  • 3 reacties
  • 745 Bekeken

Reputatie 3
Weet iemand of de Amino tv box ook een sleeptimer functie heeft? Ik kan het nergens terug vinden. Vind dat toch wel een belangrijke functie voor de tv op de slaapkamer...
icon

Beste antwoord door Brian 9 July 2018, 15:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi john, er zit jammer genoeg geen sleeptimer op de TV Box maar gelukkig hebben de meeste TV's wél een timer functie zodat je aan je nachtrust toe komt! 😉
Reputatie 3
@Brian Mijn tv heeft inderdaad een tv functie, maar ik houdt er niet van om elektrische aparaten de hele nacht aan te laten (ivm brandgevaar). En de kastjes worden best warm als ze lang aanstaan.

Daarnaast is het blauwe lampje erg fel dat is ook niet prettig, het rode standby lampje is dan veel beter.

En tenslotte als de box aanstaat dan knippert er op de achterkant bij de netwerkaansluiting constant een lampje, en dat is ook vrij irritant....
Reputatie 7
Hey John, snap ik helemaal hoor. Ik heb je suggestie toegevoegd aan de Wishlist! Afhankelijk van het type TV Box waar je gebruik van maakt kan je het blauwe LED-lampje in ieder geval uitzetten via de instellingen (kan niet bij elk type).

Reageer