Beantwoord

Sony Bravia afstandsbediening koppelen

  • 26 September 2018
  • 5 reacties
  • 5619 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Heeft iemand ervaring met het koppelen van de afstandsbediening van Sony bravie via bravia sync en of dat werkt met de animo box die je bij t mobile thuis krijgt ?? Ik wil weten of dit werkt
icon

Beste antwoord door Piotr 7 February 2019, 15:28

Bekijk origineel

5 reacties

Gede vraag ik ben ook opzoek naar een antwoord. De afstandbediening van T-Mobile is waardeloos voor mij met reuma in mijn handen.
Reputatie 7
@djcaab
Ik weet wel dat je de meeste TV's kunt koppelen aan de afstandsbediening die je van ons hebt ontvangen. Hier zie je hoe je dit kunt doen.☺️ Ik weet niet of je je Sony afstandsbediening kunt koppelen aan de TV Box. Misschien dat andere leden daar ervaring mee hebben en een antwoord kunnen geven.

@gouryella12
Jammer genoeg hebben we geen andere afstandsbedieningen. Je zou wél kunnen overwegen om een universele afstandsbediening aan te schaffen die aan je wensen voldoet. Scheelt gelijk in gebruiksgemak! 😃
heb ik niks aan zo kan ik de smart functies weet niet gebruiken van mijn smart tv. dus een waardeloze aanbieding. ik heb ook gelezen dat de tv box niet werkt met Sony sync. dus ik ga om die reden niet naar mobile thuis overstappen. succes verder.
Reputatie 7
Hi @djcaab, dat is jammer om te horen! De functies van je Smart TV staan los van de functies van de TV Box. Je kan de meeste universele afstandsbedieningen wel koppelen aan de TV Box. Dit kan op de "ouderwetse" manier met koppelcodes. Of Sony Sync. ook werkt durf ik eigenlijk niet te zeggen, deze functie is mij niet bekend. Laat je in ieder geval zeker niet door een afstandsbediening ontmoedigen om klant te worden! 😉

Ik heb dit filmpje gevolgd en de afstandbediening van sony werk fantastisch met de 'AMINO Aria model 610X'

https://youtu.be/IWUFOS0Gbcw

Reageer