Beantwoord

Storing Maarssen

  • 26 August 2020
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Vanaf maandagavond ondervind ik storing in mijn televisiesignaal na ongeveer halve minuut goed beeld krijgen we blokjes te zien. Gisteren gebeld, de mensen van de support weten het niet er is geen storing en er is. Een monteur ingeplant voor over een week. Vandaag nu voor de 9de keer de modem moeten resetten vanwege een storing in het internet. Het lampje van internet brand dan ook rood. Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Mijn moeder heeft KPN en heeft sinds vandaag ook telkens blokjes op haar zenders. Is er soms onderhoud gaande of gepleegd???

icon

Beste antwoord door Brian 28 August 2020, 13:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Fam Richel 

Als er werkzaamheden zijn op het KPN netwerk dan zou dat vermeldt moeten staan onder actuele storingen in je T-Mobile thuis account.

Bij glasvezel kan je verder ook nog eens proberen de mediaconverter even van het stroom halen.

Reputatie 7

Hi @Fam Richel, ik heb zojuist voor de zekerheid je verbinding nog een keer op afstand nagelopen en sinds gister lijkt deze weer stabiel. Ervaar jij dit ook zo of ondervind je nog steeds problemen? Ik laat de monteursafspraak voor nu in ieder geval nog even staan, mochten de problemen aanhouden dan kan onze monteur dit zeker voor je oplossen! 

Reageer