Beantwoord

Storing rondom BBC First?

  • 11 February 2020
  • 9 reacties
  • 959 Bekeken

Sinds vandaag (11 feb) is de zender BBC First uit mijn lijst van Favorieten verdwenen.

Na deze opnieuw toegevoegd te hebben, is de zender beschikbaar maar toont de programmagids een zwarte balk. Geen programma dus is de zender niet te kijken.

Hoe is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door the_menace 13 February 2020, 20:24

Bekijk origineel

9 reacties

BBC First staat wel in de gids maar bij keuze van de zender uitsluitend zwart beeld.

Reputatie 7
Badge

Gisteren hebben we last-minute een wijziging door moeten voeren om ervoor te zorgen dat BBC First beschikbaar zou blijven voor alle klanten. Dit zou zonder klant impact moeten zijn gebeurd. Welke type internetaansluiting hebben jullie (DSL, Glasvezel)?

Glasvezel

 

Tot nu nog steeds zwart scherm bij BBC First.

 

Reputatie 1

@the_menace en @liscaljet , Zouden jullie nogmaals willen kijken en de volgende vragen kunnen beantwoorden?

  • Zie je nog steeds geen EPG gegevens?
  • Heb je steeds geen beeld?
  • Ben je testgebruiker op het nieuwe platform?

Nee...nog steeds geen BBC First = zwart scherm.

Ben testgebruiker op nieuwe platform.

Reputatie 1

Zou je je box een keer een power cycle kunnen geven? Mocht het probleem daarmee niet opgelost zijn, wil je dan het serienummer van je box aan mij willen PB-en?

Zonder powercycle is vandaag de zender wel zichtbaar en te kijken… blijft apart die box.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @the_menace,

 

Het zou kunnen dat de last-minute wijziging net iets later van toepassing was bij jou waardoor BBC First tijdelijk voor een dag niet beschikbaar was. Sorry voor het ongemak. Gelukkig is het weer hersteld en kun je weer genieten van alle zenders! :smile: We gaan er natuurlijk niet van uit, maar mocht het nog eens voorkomen dan hoor ik het graag. Als we iets anders voor je kunnen doen, laat het weten. De Community zit altijd voor je klaar!

 

@Hans-Juriën en @Gert-Jan TM Hartstikke bedankt voor jullie hulp en uitleg! :relaxed:

Reageer