Beantwoord

T-Mobile TV herinnering instellen

  • 30 August 2020
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 23 reacties

T-Mobile TV pas verstrekt gekregen.

Bevalt me uitstekend, tot nu toe.

Echter, een vraag of opmerking heb ik wel al:

Indien ik een programma “in” stel met "herinneren” werkt dat goed, maar…..

dan springt de TV  ca. vijf minuten te vroeg over waardoor ik heel het reclameblok zou moeten afwachten.

Dat vind ik een heel zwak punt, of kan ik daar zelf nog iets aan instellen?

icon

Beste antwoord door Brian 2 September 2020, 14:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hey @Cor R., goed om te horen dat het bevalt! We hebben de timer wat ruim ingesteld voor het geval een programma eerder begint. Bij opnames via de TV Box kwam het nog wel eens voor dat een programma wat eerder startte en dan mis je net het begin, natuurlijk zonde. Voor zover mij bekend kan je dit niet zelf instellen maar wordt dit netwerkbreed ingesteld aan onze kant. Maar aan de andere kant, dan heb je mooi even de tijd voor een toiletpauze of om wat te drinken te pakken. :wink:

Reputatie 1

Hey Brian,

Omdat het T-Mobile TV programma me wel bevalt wilt dat niet zeggen dat ik blij ben om met een reclameblok opgescheept te zitten.

w.b. het vroeger starten van een programma ben ik het niet met u eens. Zolang ik abonnee ben bij T-Mobile, zette ik in de oude situatie o.a. de "herinnering” van het 20 uur nieuws aan.

Prachtig op tijd sprong de TV dan over. Nooit gehad dat dat te vroeg begon. Als er afwijkingen waren begon dat programma altijd iets later.

Dan, als ik naar een programma ging kijken dat al begonnen was, kon ik de optie “vanaf begin” gebruiken. Die optie is verdwenen.

Jammer.

Volgens mij hebben jullie een afspraak met de "STER”gemaakt. (als dat nog zo heet hoor).

grt

Cor

 

Reputatie 7
Badge +4

Geen zorgen @Cor R., ik kan je 100% verzekeren dat wij géén afspraak met de STER hierover hebben gemaakt. Het lastige is, is dat wij altijd een zeer uitgebreide afweging moeten maken tussen de wensen van al onze klanten. Ik vind het erg fijn dat wij op alle NPO zenders begin gemist ondersteunen, alleen jammer genoeg geldt dit nog niet voor alle zenders. Ik zal er zeker voor zorgen dat jouw feedback meegenomen wordt, en hopelijk kunnen wij een alternative oplossing bedenken die nog beter uitpakt voor iedereen. Ook tot dan wens ik je nog heel veel kijkplezier toe!

Reageer