Beantwoord

Teleurgesteld over TV aanbod

  • 2 May 2018
  • 5 reacties
  • 363 Bekeken

Erg teleurgesteld ben ik over de STB en zenderkeuze. Naast storingen waar helpdesk al mee bezig is ook klachten over de STB. Helpdesk belooft trouwens terug te bellen, maar doen ze niet!

Vijf secondes zaptijd voordat andere zender te zien is. Geen Netflix. TV Anywhere weinig zenders. Afstandbediening geen Source knop. Zenders zonder ondertiteling die Ziggo wel daar had.

Dat is wat ik in een week al gevonden heb. Mocht er geen verbetering komen stap ik na afloop abo over naar KPN.
icon

Beste antwoord door Brian 5 May 2018, 14:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Dit komt me allemaal erg bekend voor.
Je komt vast nog meer gebreken tegen die bij je vorige provider 'wel' werkte.
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/wensen-suggesties-voor-t-mobile-thuis-276166/
Reputatie 7
Hi AWaning, jammer om te horen dat T-Mobile Thuis niet bevalt. Gelukkig heb ik goed nieuws voor je! De Source knop is de AV knop en we zijn druk bezig met de uitbreiding van TV Anywhere en Netflix! Je grootste klachten behoren dus snel tot het verleden! ;)

Edit: Ik lees zojuist mijn eigen antwoord terug en dit kan misschien verkeerde verwachtingen scheppen, daarom even een nuancering. We zijn inderdaad druk bezig met de uitbreiding van TV Anywhere, hierover snel meer! De mogelijkheden voor Netflix zijn we aan het bekijken maar óf en wanneer dit er komt is nog niet bekend. Excuses voor de mogelijke verwarring, ik was iets te enthousiast :8
Beste.

Op mijn afstandbediening kan ik geen AV knop vinden! Ik heb een DVD speler, satelliet en de stb. Nu moet ik als ik naar satelliet wil kijken de a/b van de DVD speler nemen om source te kiezen.
Prima dat Netflix er komt, dan hoef ik niet elke keer naar de DVD speler. TV anywhere ook meer zenders, fijn. Maar belangrijkste is toch dat mijn stb goed functioneert. Blijft vastlopen bij vooruitspoelen. Jammer, want ben nu verplicht reclames te kijken van de opgenomen zenders.
Reputatie 7
Badge +4
Op de T Mobile afstandsbediening heet de source knop 'input'. Deze kan je programmeren door de setup knop in te drukken en dan input stb. Het vooruitspoelen werkt niet bij de commerciele zenders omdat die daar geen toestemming voor geven (anders missen ze reclame inkomsten).
Reputatie 7
Badge +1
De simpelste oplossing is door een Logitech Harmony aan te schaffen en daar alle aanwezige apparatuur via de laptop of pc in te laden.

Reageer