Beantwoord

Terug Kijken: programma is te vroeg gestart

  • 6 July 2020
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

Bij Terug Kijken blijkt een programma soms al begonnen. 

Voorbeeld: Nederland In Beweging, NPO1, ma 06 juli, 05:55 uur.

Kan ik daar zelf iets aan doen (bijv. in de instellingen?)

Het programma dat eraan voorafging is niet terug te kijken, dus het is geen optie om te starten aan het eind van dat programma…

Gr.

Jan d D

icon

Beste antwoord door TAVL 6 July 2020, 11:51

Bekijk origineel

4 reacties

Ik wil niet meer subforum .wil ik graag het opzegen.

Wat moet ik doen 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

@14814953 ,

 

Welkom op de Community, dit is een forum met het principe klant helpt klant. Wel lezen er moderatoren(T-Mobile medewerkers) mee. Zij reageren meestal binnen 24 uur als het erg druk is kan dit oplopen tot 48 uur(dit is op werkdagen)

Kun je eerst duidelijk aangeven wat je storing/klacht of ander probleem is? Dit is dan wat makkelijker om een eventuele oplossing aan te dragen. Dan is het ook duidelijk voor de moderatoren wat de eventuele vervolg actie moet worden. Zij kunnen dan een duidelijk antwoord of oplossing geven.

Reputatie 7
Badge +4

Bij Terug Kijken blijkt een programma soms al begonnen. 

Voorbeeld: Nederland In Beweging, NPO1, ma 06 juli, 05:55 uur.

Kan ik daar zelf iets aan doen (bijv. in de instellingen?)

Het programma dat eraan voorafging is niet terug te kijken, dus het is geen optie om te starten aan het eind van dat programma…

Gr.

Jan d D

Goedemorgen @Jan d D,

Dit wordt met het nieuwe tv platform opgelost. Hierbij begint het programma standaard vroeger en kun je de eerste minuten doorspoelen, zodat je het begin echt niet mist. Of de TV zender moet wel heel slordig zijn met de programmaering. 

De uitrol van dit platform is vorige week beginnen en zal gefaseerd plaatsvinden. Je ontvangt vanzelf bericht van T-Mobile wanneer jij hier gebruik van kunt maken.

Reputatie 7

Hey @14814953,

Wat jammer dat je je abonnement wenst op te zeggen! :disappointed: Is er iets waardoor ik je op andere gedachten kan brengen? Je kunt mij gerust een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan kijk ik graag met je mee naar alle mogelijkheden. 

Reageer