Beantwoord

Terugkijken en doorspoelen terwijl opname nog loopt

  • 14 March 2021
  • 5 reacties
  • 1410 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik ben van plan te switchen naar T-mobile thuis met T-mobiel TV en Cloud opnemen. In andere topics lees ik dat het mogelijk is om bij Cloud opnames ook bij de commerciële zenders door te spoelen, maar is dit ook mogelijk terwijl de opname nog bezig is?

Bij Ziggo Next ben ik namelijk gewend om bij de commerciële zenders het programma op te nemen en pas een kwartier na aanvang te gaan kijken en dan de reclames door te spoelen.

icon

Beste antwoord door TMTV 15 March 2021, 12:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @FredvR,

Welkom op de Community!

Ja, dat kan. Als je een programma opneemt kun je altijd doorspoelen, ook als het nog bezig is. Alleen als je via de tv-gids terugkijkt of via begin gemist kun je commerciële zenders niet doorspoelen.

Reputatie 7

Top antwoord @TMTV, thanks! En wij kijken uit naar jouw komst @FredvR! Laat het vooral weten als je nog meer vragen hebt.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FredvR, op onze website kun je precies zien welke zenders je kunt doorspoelen: Welke zenders kan ik doorspoelen?

Een kleine toevoeging aan de bovenstaande antwoorden, maar dit maakt het wellicht iets overzichtelijker voor je. Heel veel kijkplezier toegewenst, leuk om je erbij te hebben! 😄

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @FredvR, op onze website kun je precies zien welke zenders je kunt doorspoelen: Welke zenders kan ik doorspoelen?

Een kleine toevoeging aan de bovenstaande antwoorden, maar dit maakt het wellicht iets overzichtelijker voor je. Heel veel kijkplezier toegewenst, leuk om je erbij te hebben! 😄

@FredvR @Jason Voor de duidelijkheid: of je een zender volgens deze lijst wel of niet kunt doorspoelen gaat niet over opnames (dat kan altijd, ook bij commerciële zenders), maar over doorspoelen bij terugkijken, begin gemist en pauzeren.

Reputatie 7
Badge +16

Goed om alert te blijven @TMTV, ik las toch echt Terug Kijken, terwijl in de titel Opname staat, meer thee nodig ‘s morgens! 😉 Thanks voor je terechte rectificatie en tip! 👍

Reageer