Beantwoord

TV beeld is blokkerig

  • 31 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 491 Bekeken

hoi vannacht is er onderhoud gedaan op t-mobile thuis, maar het beeld op de televisie is slecht. overgangen zijn blokkerig. vanmorgen natuurlijk zoals in de mail stond al het modem opnieuw gestart, dat heeft niets opgeleverd.
icon

Beste antwoord door Sander 31 oktober 2018, 21:04

Hoi @Totaalmesjogge en @niels-te-dieren

We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi,

Ik heb dus ook hetzelfde. Nooit eerder er last van gehad. Maar sinds vandaag is het hopeloos.
(zie ook: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/hinderlijk-blokkerig-beeld-na-iptv-onderhoud-van-di-30-op-wo-31-oktober-306838 ).
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Totaalmesjogge en @niels-te-dieren

We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Hier is het sinds gisteren ook een drama. TV kijken is zo echt niet leuk meer.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Elessar en @niels-te-dieren

Gelukkig is het probleem opgelost. Rond 15u konden alle TV Boxen weer een scherp en stabiel beeld tonen. Bedankt voor jullie geduld!

Reageer