Beantwoord

Tv beeld stottert

  • 1 december 2019
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Alles gerest

Maar 's toterd nog steeds 

icon

Beste antwoord door Piotr 3 december 2019, 13:10

Hey @ruudenik 

Dit gaan we oplossen! Welke stappen heb je allemaal ondernomen? Er zijn een aantal stappen die je kunt uitvoeren om weer probleemloos TV te kijken. De eerste is het opnieuw aanmelden van de TV Box op het modem. Dit lost vaak eventuele storingen op:

 

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.

2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.

3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.

4. Wanneer de TV Box de melding geeft: “geen internetverbinding gevonden” sluit je de internetkabel weer aan.

Laat me weten of het heeft geholpen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @ruudenik 

Dit gaan we oplossen! Welke stappen heb je allemaal ondernomen? Er zijn een aantal stappen die je kunt uitvoeren om weer probleemloos TV te kijken. De eerste is het opnieuw aanmelden van de TV Box op het modem. Dit lost vaak eventuele storingen op:

 

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.

2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.

3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.

4. Wanneer de TV Box de melding geeft: “geen internetverbinding gevonden” sluit je de internetkabel weer aan.

Laat me weten of het heeft geholpen!

Reageer