TV box terug gestuurd

  • 26 October 2020
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Hallo, ik heb onze TV abbonement opgezegd per 23-09-2020, ik heb per 17-10-2020 de tv box terug gestuurd per post. Ik heb hier tevens het bewijs nog van. Nu krijg ik van jullie een email dat ik 90 euro boete moet gaan betalen terwijl ik de box al hebt terug gestuurd. Kunnen jullie graag de 90 euro direct crediteren?

Gr,

Faroek​​


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Faroek 

Het retourproces kan 2 tot 3 weken duren en de herinneringen die je in die tijd ontvangt kun je dan negeren.

Zou je het verzendbewijs hier kunnen uploaden zodat een moderator er meteen mee aan de slag kan?

Hallo @Waqqas zie bijlage.

 

Reputatie 7
Badge +1

Complete nonsens dat een retourproces 2 tot 3 weken moet duren, zoiets kan makkelijk in hooguit 2 dagen dergelijke processen gaan tegenwoordig geheel automatisch, waarschijnlijk niet bij het distributie centrum van T-Mobile vandaar de vele fouten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Faroek, jouw retourzending is op 27 oktober bij ons retour gemeld. De boete zal hierdoor niet in rekening gebracht worden. Sorry voor de overlast en vertraging!

Reageer