Beantwoord

TV error

  • 9 June 2020
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

11 dagen geleden overgestapt naar tmobile thuis.al 11 dagen aan het bellen dat de tv het niet doet enigste wat wordt gezegt is ja er is melding gemaakt bij technische dienst.spijt fat ik ben overgestapt slechte service voor de klant terwijl dit probleem al maanden loopt  en er niks aamgedaan wordt dan alleen als antwoordt ja wordt onderzocht en als je aangeeft om op te zeggen krijg je als antwoordt ja maar dan krijg je boete.tmobile weet dat dr modem en kastje niet goed werken en dan nog naar mensen opblijven sturen nou dat is dan 11 dagen naar error kijken. Zou tmobile nooit aan mensen aan kaarten eerder verbieden om over te stappen naar tmobile

 

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 9 June 2020, 09:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @sonia74,

 

Er is geen algemeen probleem met het modem of tv kastje. soms komt het voor dat het niet werkt dan word er een ticket aangemaakt voor de backoffice. door een achterstand kan het iets langer duren dan gewenst. elke dag bellen gaat het helaas niet sneller van..

 

De error kan ook voor komen als het tv kastje niet rechtstreeks op het modem is aangesloten maar er bijvoorbeeld een switch, router of powerline adapter tussen zit. Zou je dit kunnen controleren ?

Reputatie 7

Hey @sonia74,

Ik betreur dat je T-Mobile Thuis ervaring tot nu toe niet al te best is geweest. :pensive: Graag had ik het anders gezien! Nu zie ik gelukkig dat er gisteren een nieuwe TV Box naar je toe is verzonden. Deze kun je binnenkort per post verwachten. :slight_smile: Het enige wat je dan nog hoeft te doen, is enkel de kabels om prikken en opnieuw inloggen met je gegevens. Laat je ons weten of hiermee het probleem is opgelost? Hoe dan ook gaan we daar voor zorgen!

Nou heb de hoop opgegeven wordt al het 3e kastje dus denk dat dit het ook niet wordt

Reputatie 7

Hey @sonia74,

Laten we hopen dat driemaal daadwerkelijk scheepsrecht is! Als de nieuwe TV Box het euvel niet heeft verholpen, trek dan gelijk aan de bel bij ons. Ik wil niet dat je nog langer zonder TV zit!

Reageer