Beantwoord

Tv geluid hapert

  • 16 april 2019
  • 3 reacties
  • 511 Bekeken

Mijn tv geluid hapert, valt steeds weg van 1 tot 5 seconden... nu bij live voetbal maar ook al bij de voorbeschouwingen. Andere zenders geen last vanavond
icon

Beste antwoord door Brian 24 april 2019, 10:44

Hi @Maxvader, bedankt voor de toelichting! Heb je de TV Box rechtstreeks aangesloten op de TV of loopt het geluid via een versterker? Als je alleen problemen ervaart bij specifieke zenders dan ligt het mogelijk aan de zenders zelf. Als je het bij meerdere zenders ervaart dan gaan we dit verder onderzoeken! Probeer in dat geval in ieder geval eerst onderstaande stappen en vervang de HDMI-kabel:

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey @Maxvader, ai dat moeten we aanpakken! Ervaar je dit probleem bij alle zenders? En maak je gebruik van externe audioapparatuur? Of komt het geluid rechtstreeks uit je televisie? Verder raad ik je aan om je TV Box voor enkele seconden van het stopcontact af te halen en vervolgens te testen.
Hoi piotr, het gebeurt zeer onregelmatig, vandeweek bij de voetbal vandaag bij een film (Veronica) de boel is al uit en aan geweest
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Maxvader, bedankt voor de toelichting! Heb je de TV Box rechtstreeks aangesloten op de TV of loopt het geluid via een versterker? Als je alleen problemen ervaart bij specifieke zenders dan ligt het mogelijk aan de zenders zelf. Als je het bij meerdere zenders ervaart dan gaan we dit verder onderzoeken! Probeer in dat geval in ieder geval eerst onderstaande stappen en vervang de HDMI-kabel:

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.

Reageer