Beantwoord

tv hapert

  • 23 June 2021
  • 8 reacties
  • 105 Bekeken

Goede dag,

Mijn tv hapert om de paar seconden, dit is al een maanden bestaand probleem wat op het moment echt heel erg is. Het is onmogelijk om tv te kijken op dit moment.

Paar weken terug nieuw tv kastje ontvangen, maar dit heeft er niks aan veranderd.

Alle tips en tricks al meerdere keren toegepast zonder resultaat.

Net de klantenservice gebeld en alleraardigste Sidney heeft alles op afstand gereset en leek het goed te doen, maar op het moment dat we de verbinding verbroken liep het beeld weer vast. Hij belt vrijdag ter controle terug, maar het zou fijn zijn als er eerder sctie ondernomen wordt.

Ik ben al mijn hele mobiele leven bij t mobile en zeer tevreden, maar over t mobile thuis zeer maar dan ook zeer ontevreden. Een huis telefoon die niet werkend gemaakt kon worden en nu dit weer.

Ik hoop echt dat dit opgelost wordt anders verliest t mobile een klant.

Nelleke 

icon

Beste antwoord door TAVL 24 June 2021, 09:57

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Nelleke1010,

Dat is geen manier van TV kijken. Ronduit irriant. Heb je ook een andere HDMI kabel geprobeerd? Welk type TV heb je? Andere HDMI poort op de TV/versterker geprobeerd? Hoe ziet jouw setup eruit? Met andere woorden hoe is eea aangesloten? ZIt de STB gelijk op de TV of via een versterker? 

Wat is STB?

Hdmi niet vernieuwd of gewisseld van poort.

Glasvezel, modem, tv kastje, tv.

Op dit moment staat de tv een uur aan en liep hij 2 keer vast dus daar is in verhouding mee te leven, maar nog steeds niet zoals het hoort.

Reputatie 7
Badge +4

STB staat voor Set Top Box. Je TV box. Excuus. Macht der gewoonte om die afkorting te gebruiken.

Laten we kijken of we dat naar 0 keer krijgen. Zoals het hoort. Ervaar je ook problemen met internet? Heb je een andere poort in het modem geprobeerd? Zo, niet; zou je die tips eens willen uitproberen? Daarmee sluiten we enkele oorzaken uit.

Hoi,

Internet is over algemeen ok.

Heb kabel tussen modem en tv box gewisseld van poort. Ik ga het vanavond testen.

Reputatie 7

Hoi @Nelleke1010 ,

Ook ik ben erg benieuwd naar de uitkomst van de test! Wil je het ons laten weten? Dan kunnen we je eventueel verder helpen, zodat jij zo meteen zonder problemen van de TV kan genieten.

In de ochtend leek het op een paarkleine haperingen na prima. In de avond echt was het weer pet, de ene hapering na de andere.

 

Als het goed is wordt ik vanmiddag door Sydney vd klantenservice teruggebeld.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nelleke1010, de Klantenservice heeft vrijdag jouw melding doorgezet naar onze technische dienst zodat het onderzocht en opgelost kan worden. Momenteel bedraagt de gemiddelde verwerkingstijd twee tot vier werkdagen. Dat betekent dat jouw case uiterlijk morgen door hen opgepakt wordt. Mocht er in de tussentijd een update zijn, dan zullen mijn collega's je hierover ofwel telefonisch, ofwel per e-mail inlichten. Sorry dat het nog niet lekker werkt!

 

Reageer