Beantwoord

TV kijken T-mobile app in Hong Kong

  • 6 July 2019
  • 4 reacties
  • 443 Bekeken

Kan ik met het nieuwe glasvezel abonnement dat T-Mobile gaat aanbieden in Segbroek, Den Haag, ook via een VPN verbinding via de app TV kijken in Hong Kong?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 6 July 2019, 18:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste @alexpk72

Je kab buitenshuis in de hele eu tv kijken. buiten de eu is het dus niet toegestaan. er word via geoip gekeken of het ipadres wat je gebruikt ook daadwerkelijk uit de eu komt.
Reputatie 7
Badge +3
Beste @alexpk72 ,

Houd er rekening mee dat als je in China een VPN gebruikt dat de kans aanwezig is dat je verbinding tijdelijk verbroken wordt. Chinezen willen graag alles weten wat jij doet op internet. Ervaring uit betrouwbare bron die regelmatig in Hong Kong komt.

Groet, Folkert

Goedenavond. Ik overwinter in Argentinië en zou tijdens mijn verblijf toch ook graag af en toe een programmaatje kijken via de TV-app van Odido. Maar dit kan niet, ik krijg (ook met verschillende VPN’s) de bekende foutmelding 332196 - You are not in a copywrited geographical location.

Waarom kan ik niet kijken naar een service waar ik wel gewoon voor doorbetaal? Abonnement tijdelijk stopzetten was/is namelijk niet mogelijk.

Weet er iemand misschien nog een omweg?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jaaphulscher, leuk dat je in Argentinië aan het genieten bent! 😃 Zoals Hidden hierboven terecht aangeeft is de Odido online TV App alleen beschikbaar in de EU en daarom is dat ook waar je voor betaalt. Dit heeft te maken met uitzendrechten en -licenties. In mijn rol bij Odido kan ik je eigenlijk geen manier geven om onze afspraken met de distributeurs te omzeilen. Veel andere TV apps hebben ook deze opgelegde restricties. De bekende optie is zoals je zelf ook aangeeft om een VPN te nemen.

Ik hoop dat je desondanks nog een hele mooie tijd tegemoet gaat in Argentinië!

Reageer